انواع عایق های نانو ضد رطوبت عایق بندی در سازه ها : عایق نانو، یکی از عایق هایی است که می توان آن را به راحتی مانند رنگ، روی سطوح مختلف مانند سطوح فلزی و غیرفلزی کشید و از هدر رفت انرژی جلوگیری کرد. عایق نانو عایقی است ضد آب بر پایه ساختار شیمیایی ارگانوسیلان که دوستدار طبیعت و قابل حل در آب است. فناوری نانو در حال حاضر یک ابزار موثر و مقرون به صرفه برای افزایش بهره ‌وری انرژی در ساختمان‌ های موجود و همچنین ساخت و ساز جدید ارائه شده است.

انواع عایق های نانو ضد رطوبت عایق بندی در سازه ها

جزء چسباننده این عایق های رطوبتی را انواع پلیمر و یا کوپلیمرهای پایه آب و یا پایه حلالی تشکیل می دهند. عایق های رطوبتی بر پایه پلی یورتان ها از گروه عایق های رطوبتی پایه حلالی می باشند. که به دلیل قیمت تمام شده ی بالای آنها، معمولا استفاده از این عایق های رطوبتی در فضای ساختمان مقرون به صرفه نیست. همچنین عایق های رطوبتی بر پایه رزین های اکریلیک و استایرن اکریلیک از دسته عایق های رطوبتی بر پایه آب می باشند. معمولا عایق های رطوبتی نانو پایه آب خود به دو گروه عایق های رطوبتی تک جزیی و عایق های رطوبتی دو جزیی تقسیم می شوند. عایق های رطوبتی دو جزیی معمولا دارای یک جز پایه سیمانی می باشند که عایق رطوبتی MCI و عایق رطوبتی الیافدار RCI در این دسته قرار می گیرند. عایق های رطوبتی تک جزیی پایه آب به دلیل نداشتن جزء پایه سیمانی دارای چسبندگی کمتری نسبت به عایق های دو جزیی می باشند. نانو عایق آنقدر کاربردهای گسترده ای دارد که می توان آن را در مواردی مانند زیر مشاهده کرد :

  • سقف کارخانه جات روی ورق‌ های گالوانیزه.
  • عایق کاری لوله ‌های سرد و گرم موتورخانه برای کاهش مصرف انرژی.
  • کانکس ‌های فلزی.
  • واگن‌ های قطار و سقف اتوبوس ‌ها.
  • در کشتیرانی و کانتینرها.
  • دودکش‌ های حرارتی.
  • عایق نماهای ساختمان های بلند و ….

انواع عایق های نانو انواع عایق های نانو, آب بندی و عایق کاری در کرج

نانو عایق رطوبتی که این محصول در دسته مصالح مدرن قرار گرفته و جزو عایق هایی است که از فرآیند نانو در تولید آنها استفاده شده است. از این محصول در جهت عایق بندی رطوبتی نمای ساختمان و عایق رطوبتی بام استفاده می شود و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. از ویژگی های آن ها می توان به وزن کم و مقاومت آن در برابر حریق اشاره کرد. این محصول در دسته انواع عایق بی رنگ قرار دارد. عایق رطوبتی نانو پلیمر، نمونه ای از عایق های نانو می باشد. از ویژگی های آن می توان به سازگاری آن با محیط زیست و استفاده از آن به عنوان عایق رطوبتی کاشی و  چوب اشاره کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.