قیمت عایق های رطوبتی پلیمری آب بندی در کرج تهران : عایق رطوبتی پلیمری، یک پوشش جهت جلوگیری ورود و خروج آب از رطوبت ناشی از برف و باران و آب های زیر زمینی در استخر ها، پشت بام ها، موزائیک، سرویس بهداشتی، روف گاردن، سطوح فلزی،  سیمانی و تمامی سطوح ساختمان می باشد. جذب رطوبت مصالح بیشتر از مواد غیرطبیعی دیگر است. مصالح ساختمانی مختلف استفاده شده در نما و بام ساختمان از جمله سیمان ، سنگ ، سمنت بورد ، کاشی ، موزاییک ، ساندویچ پنل ، ورق گالوانیزه ، بتن ، غیر و …. پس از مدتی قرارگیری در برابر آب  یا بارش برف و باران دچار آسیب (شوره زدگی ، پوسیدگی ،زنگ زدگی ، ترک ، طبله شدگی و تخریب) می شوند.

قیمت عایق های رطوبتی پلیمری آب بندی در کرج تهران

عایق رطوبتی پلیمری دارای ترکیبات نانو اضافه شده به عایق می باشد که دارای استقامت و دوام عایق را افزایش داده است. از مزایای دیگر عایق رطوبتی نانو می توان به آب گریز بودن (نماندن آب بر سطح عایق) و غبار گزیر بودن (نرفتن خاک و غبار در بتن عایق) اشاره کرد. عایق رطوبتی نانو خاصیت خود تمیز شوندگی دارند و نیازی به شستشو با مواد شیمیایی را ندارند.

انواع عایق های رطوبتی پشت بام :

پوشش های سفت و سختی برای آب بندی پشت بام در اختیار پیمانکاران قرار گرفته است که از جمله آنها می توان مواد پلیمری، پلی استایرن منبسط یا اکسترود شده، ایزوگام، عایق های سیمانی و گچ تخته ضد آب را نام برد.

  • عایق های پلیمری، ضد آب و ضد حرارت هستند و به دسته های مختلفی از قبیل اکریلیک، سیلیکون، اپوکسی و… تقسیم بندی می شوند. این مواد می توانند به عنوان پرکننده انبساط و درزها عمل کنند.
  • عایق پلی استایرن به دو شکل منبسط شده و اکسترود شده ساخته می شود:
  • نوع منبسط شده این محصول شامل پلیمر پلی استایرن و ماده کف است. این ماده در هنگام قرار گرفتن در معرض حرارت یا بخار منبسط خواهد شد و به صورت یکنواخت قالب ریزی می شود.
  • پلی استایرن اکسترود شده نیز از پلیمر پلی استایرن گرم شده ساخته می شود و از طریق فرایند اکستروژن قابل اجرا است.

انواع عایق های پلیمری انواع عایق های پلیمری, عایق های رطوبتی نانو

قیمت عایق پلیمری به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی همچون نوع، کیفیت، برند و شرکت تولید کننده، میزان عرضه و تقاضا، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار کشور، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن، نوع بسته بندی و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. عایق رطوبتی نانو با تشکیل یک لایه پلاستیک بی رنگ از رطوبت جلوگیری نموده و با توجه به وزن سبک و قابلیت انعطاف پذیری مناسب، قابل نصب بر روی تمامی سطوح از جمله سیمان، کاشی، گرانیت، سنگ های رسوبی، کاهگل، لوله های بتنی، پل ها، کانال ها، کابینت ها، فلزات، چوب و … می باشد. این عایق نسبت به عایق های دیگر سرعت پوشش دهی بالایی دارد و این عایق پلیمری دارای پایه آبی بوده و برای سطوح متخلخل و ناصاف کاربرد زیادی دارد و به دلیل اجرای ساده و آسان این روز ها طرفداران زیادی دارد و فروش بالایی را در داخل و خارج از کشور به خود اختصاص داده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.