فروش ژل درزگیری و آب بندی خمیری استخرها در کرج : ژل درزگیری و آب بندی خمیری شیری رنگ با خاصیت ترمیم و آب بندی بدون نیاز به تخریب است که جهت درزگیری و بندکشی سنگ و موزاییک، کاشی و سرامیک، اطراف سینک و شیشه های نما، در مکان هایی مانند سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، استخر، سونا و جکوزی، تراس، اطراف ورودی و خروجی لوله های آب و فاضلاب و کلیه مکان های آبگیر که بندکشی آنها تخریب شده و مشکل نم و رطوبت دهی دارد می توان از ژل آب بندی پادآب استفاده می گردد.

فروش ژل درزگیری و آب بندی خمیری استخرها در کرج

این ماده که بر پایه رزین های آکریلیک و با بهره گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است، قابلیت نفوذ در هر نوع بند و درزی را به راحتی دارا بوده و دارای قدرت چسبندگی بسیار عالی در انواع سازه ها می باشد. آب بندی و رفع معضل نم دهی در روش سنتی با تخریب و بازسازی سطح و لایه های ایزولاسیون قدیمی و صرف هزینه زیاد و بهم ریختگی محیط زندگی همراه بوده؛ حال آنکه با این روش بدون نیاز به تخریب قابل ترمیم می­ باشد. جهت مصرف در بتن سازه های نگهدارنده آب و بویژه در استخرها و مخازن آب توصیه می شود.  از جمله موارد کاربرد آن می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • آب بندی بتن سازه های نگهدارنده مایعات  )آب، گازوییل، نفت خام و سایر مایعات(  و تصفیه خانه ها آب و فاضلاب تمامی سازه ها و المان های بتنی  )تیر، ستون، فونداسیون، دال، دیوار های برشی و حایل و ...(.
  • مخازن آب، استخرها و کانال های انتقال آب.
  • بدنه و سر ریز بتنی سد ها و تاسیسات جانبی.
  • لاینینگ تونل ها و قطعات پیش ساخته بتنی..
  • عرشه بتنی پلها و کف سازی های صنعتی.
  • شمع های بتنی مسلح و غیر مسلح.
  • لنگرگاه کشتی ها.
  • هر جا که بتن نفوذ ناپذیر، آب بند و با کارایی بالا مورد نیاز باشد.

جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ژل آب بندی استخر ژل آب بندی استخر, عایق بندی و آب بندی استخرها

ژل آب بندی استخر خاصیت روان کنندگی داشته لذا می توان نسبت آب به سیمان را کاهش داد که بر سهولت عملیات متراکم سازی بتن افزوده گردد که این خود باعث کاهش قطر لوله های مویینه ، افزایش وزن مخصوص، تراکم بتن و در نتیجه سبب کاهش نفوذپذیری می شود. سطوح داخلی لوله های مویینه درون بتن را لغزنده نموده ، لذا نفوذ آب به واسطه خاصیت اسمزی را نیز از بین می برد و نفوذپذیری بتن را کاهش و موجب آب بندی آن می گردد. باعث جلوگیری از نفوذ سولفات ها و املاح خورنده می شود و یون کلر فعال موجود در بتن را غیرفعال می نماید. و با ایجاد حباب های ریز هوا در بتن و قطع لوله های مویینه موجب افزایش آب بندی می گردد. بر مقاومت فشاری و دوام بتن می افزاید. بتن تازه اختلاط را به خمیری فوق العاده نرم و روان تبدیل نموده و خواص پمپ پذیری را بهبود می بخشد.