خدمات عایق کاری و درزبندی سطوح با چسب درزگیر نانوپوش : نانو ماستیک درزگیر در حجم 300 میلی لیتر است و جهت درزگیری و پرکننده بین درزها و شیارها و همچنین به عنوان چسب برای ثابت نگه داشتن و آب بندی در صنایع مختلف از جمله ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. از موارد کاربرد این چسب های درزگیری می توان به جهت آب بندی بدون نیاز به تخریب سازه هایی که علت رطوبت در آنها پوسیدگی ایزوگام یا قیرگونی ، درست اجرا نشدن ایزوگام یا قیرگونی ، نشست سازه ، ترک ، پوکی بندها در اثر گذشت زمان ، استفاده از محصولات نامرغوب و یا استفاده از مواد شیمیایی یا اسیدی جهت نظافت و … قابل استفاده در بند کشی کاشی ، سرامیک ، موزاییک و انواع سنگ مخلوط با سیمان و پودر سنگ نام برد.

خدمات عایق کاری و درزبندی سطوح با چسب درزگیر نانوپوش 

این محصول چسب آب بندی و درزگیری سطوح قابل اختلاط با انواع رنگ پلاستیک (پایه آب) جایگزین آب مصرفی ، قابل اختلاط با ملات گچ یا سفید کاری جایگزین آب مصرفی ، قابل استفاده با قلمو و قابل اسپری برای نمای ساختمان، چوب (درب های چوبی و سرویس های بهداشتی) و انواع سنگ های مصنوعی و تزئینی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ویژگی های نانو چسب درزگیری سطوح :

_انعطاف پذیری عالی به دلیل درصد سیلیکون بالا.

_قابلیت چسبندگی به انواع سطوح.

_مقاومت سایشی و ضربه بسیار زیاد.

_قابلیت رنگ پذیری.

_عاری از هرگونه ترکیب آلی فرار (یعنی بعد از خشک شدن حجمش کم نمی شود).

_بدون بو ، غیر سمی ، غیر قابل اشتعال و مقاوم در برابر آب.

_ضد باکتری ، خزه و جلبک بوده و اجازه رشد و تجمع این مواد را در سطح نمی دهد.

چسب درزگیر نانوپوش چسب درزگیر نانوپوش, عایق آب بندی چسبی

روش و مقدار مصرف :

1-بصورت دوغابی هر یک لیتر نانو چسب درزگیر را با یک واحد سیمان و ۲ واحد پودر سنگ الک شده مخلوط می نماییم ( به مقداری که محلول تبدیل به حالت دوغابی شود)، بعد سطح مورد نظر را کاملا شست و شو داده و دوغاب مورد نظر را بر روی سطوح کاشی، سرامیک یا سنگ اعمال میکنیم و تمامی سطح را دوغاب کاری می کنیم و سریعا بدون وقفه سطح مورد نظر را با دستمال جاذب آب پاک می نماییم و بعد مجدد با همان فرمول بالا یک محلول خمیری آماده می نماییم و تمامی کنج ها را خمیر کشی می کنیم. در نظر داشته باشید سطوح دیگر را که به آن خمیر خورده سریعا پاک نمایید.

۲- مخلوط با ملات گچی به ازای هر ۱ لیتر محصول ۳ الی ۵ لیتر آب مخلوط و به آن گچ را اضافه می نماییم.

۳- مخلوط با رنگ ( پایه آب یا پلاستیک) به صورت خالص به رنگ یا ۱ به ۱ یا ۱ به ۲ با آب مخلوط و به رنگ اضافه می شود. هر یک واحد از محصول آماده شده با آب با ۱۰ واحد رنگ پلاستیک مخلوط شود.

۴- این محصول را می توان بصورت خالص جهت عایق و شفاف نمودن بر روی سطوح چوبی ( درب های سرویس های بهداشتی) و انواع سنگ های مصنوعی و تزئینی با قلم مو یا اسپری اعمال نمود. بعد اجراء دمای 75- الی 350+ درجه سانتیگراد را تحمل نموده و سازگار با محیط زیست می باشد. در مقابل مواد شوینده و اشعه UV و گاز CO2 به شدت مقاوم است. آنتی باکتریال، ضد خزه، جلبک و باکتری بوده و اجازه رشد و تجمع این مواد را در سطح نمی دهد. فشارهای منفی و مثبت آب را به راحتی تحمل نموده و به عنوان ماده ای همه کاره در صنعت ایزولاسیون شناخته می شود.