خرید عایق فوم پاششی پلی یورتان جهت عایق بندی حرارتی سقف : یکی از قسمت های مهم هر ساختمان که باید عایق کاری حرارتی شود سقف آن می باشد. هوای گرم سبک تر از هوای سرد است و به همین دلیل همواره به سمت بالا حرکت می کند، این جریان طبیعی هوا در ساختمان باعث می شود که میزان زیادی از گرما، اگر سقف ساختمان عایق کاری حرارتی نباشد، از سقف خارج شود. این پدیده دلیل اهمیت عایق کاری سقف ساختمان ها می شود و لذا انتخاب عایق حرارتی مناسب برای عایق کاری سقف امر بسیار مهمی می باشد.

خرید عایق فوم پاششی پلی یورتان جهت عایق بندی حرارتی سقف

محصولات عایق فوم و نصب معمولاً هزینه بیشتری نسبت به عایق کاری سنتی دارند با این وجود عایق کف دارای مقادیر R بالاتری است و مانع هوایی را تشکیل می دهد که می تواند برخی از سایر هزینه ها و کارهایی که در رابطه با آب و هوای یک خانه وجود دارد مانند قلاب زدن استفاده از مخزن خانه و سد بخار و ضربه زدن به اتصالات را از بین ببرد در ساخت خانه جدید این نوع عایق همچنین می تواند به کاهش زمان ساخت و ساز و تعداد پیمانکاران تخصصی کمک کند که موجب صرفه جویی در هزینه می شود. عایق حرارتی پلی یورتان برخی از انواع کمتر رایج شامل کف Icynene و کف Tripolymer است فوم ایسین را می توان اسپری کرد یا تزریق کرد و این باعث می شود بیشترین کاربرد را داشته باشد همچنین در برابر نفوذ هوا و آب مقاومت خوبی دارد فوم تریپلیمر یک فوم محلول در آب در حفره های دیواره تزریق می شود مقاومت بسیار خوبی در برابر آتش و نفوذ هوا دارد.

عایق فومی پلی یورتان عایق فومی پلی یورتان, بهترین عایق حرارتی سقف

عایق کف مایع همراه با یک ماده کف کننده می تواند با استفاده از ظروف اسپری کوچک یا در مقادیر بیشتر به عنوان محصولی تحت فشار (فوم شده در محل) استفاده شود هر دو نوع به عنوان درمان مخلوط گسترش و سخت می شوند آنها همچنین با شکل حفره مطابقت دارند آن را کاملاً پر کرده و آب بندی می کنند. کف های مایع کند آهسته نیز در دسترس هستند این فوم ها به گونه ای طراحی شده اند که از انسداد قبل از انبساط و پختن جلوگیری کنند و اغلب برای حفره های دیوار خالی در ساختمان های موجود استفاده می شوند همچنین مواد مایع فومی مایع وجود دارد که می توان آن را از یک ظرف ریخت. نصب بیشتر انواع عایق کف مایع نیاز به تجهیزات و مجوزهای ویژه دارد و باید توسط نصاب مجرب انجام شود. پس از نصب یک سد حرارتی تأیید شده برابر با مقاومت در برابر آتش نسبت به صفحه گچی نیمه اینچی باید تمام مواد کف را پوشش دهد همچنین برخی از کدهای ساختمان عایق کف پاشیده شده را به عنوان مانع بخار تشخیص نمی دهند بنابراین نصب ممکن است به یک بخار بخار اضافی نیاز داشته باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.