کاربرد عایق رطوبتی آب بندی نانو در انواع استخر : یکی از کاربردهای مهم عایق نانو برای آب بندی کردن استخرها است. این عملیات بسیار مقرون به صرفه بوده در نتیجه محدودیتی برای اجرای آن نخواهیم داشت. می توان عایق بندی را هم زمان با رنگ آمیزی استخر انجام داد. برای این کار باید عایق نانو را با رنگ استخری پایه آب یا اکریلیک استفاده کرد. عایق نانو در بافت سیمانی استخر نفوذ می کند و با این کار عملیات عایق بندی را به صورت یکپارچه انجام می دهد. 

کاربرد عایق رطوبتی آب بندی نانو در انواع استخر

آب بندی توسط عایق نانو استخر می تواند از کل سازه در مقابل نشتی آب جلوگیری نماید. عایق نانو را می توان در ملات سیمانی مخلوط نموده و جهت سیمانکاری و ملات اندود سیمان و نرمه کشی در ساخت استخر استفاده نمود. روش آب بندی استخر توسط عایق نانو بسیار اقتصادی و آسان می باشد و به همین دلیل برای انواع مصارف ساخت استخر و عایق بندی استخر مورد استفاده قرار میگیرد . جهت رنگ آمیزی استخر و ایزولاسیون همزمان استخر می توان عایق نانو را با انواع رنگ استخری پایه آب و رنگ استخری پایه اکریلیک استفاده نمود . که علاوه بر ایجاد لایه دکوراتیو رنگ استخر میتوان از عایق بندی استخر اطمینان حاصل نمود . با توجه به نفوذ نانو در بافت سیمانی استخر و عایق نمودن لایه سیمانی تا عمق حدود یک سانتی متر می توان نتیجه گرفت در صورت بروز فشار مکانیکی وارد بر سطح سیمانی استخر و کنده شدن سیمان استخر سیستم اب بندی استخر مختل نخواهد گردید . اساس کار عایق نانو نفوذ در بافت سیمانی بوده و رنگ استخر را نیز با خود به عمق سیمان برده و عملیات رنگ آمیزی استخر از عمق سازه بتونی آغاز خواهد شد . برای استفاده از عایق نانو در استخر باید توجه داشت که سطح سیمانی باید کاملا خشک بوده و تا تکمیل عملیات عایق کاری استخر از نور خورشید و یخ بندان محافظت شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو استخر عایق نانو استخر, عایق کاری استخر باغ در کرج

اساس کار عایق نانو نفوذ در بافت سیمانی بوده و رنگ استخر را نیز با خود به عمق سیمان برده و عملیات رنگ آمیزی استخر از عمق سازه بتونی آغاز خواهد شد . برای استفاده از عایق نانو در استخر باید توجه داشت که سطح سیمانی باید کاملا خشک بوده و تا تکمیل عملیات عایق کاری استخر از نور خورشید و یخبندان محافظت شود. اختلاط نانو با سیمان و نرمه کشی با آن و سپس اختلاط با رنگ استخری پایه آب می تواند به طور کامل استخر را از بابت نشتی آب محافظت نماید . عایق رطوبتی استخر بر پایه نانو در مقابل سیکل های برودتی و حرارتی فوق العاده مقاوم بوده و به سبب نفوذ در بافت سازه می تواند کل سازه هیدرولیکی را به صورت یکپارچه عایق بندی نماید. این رزین نانو عایق بندی استخر به صورت مایع بوده که پس از اختلاط با رنگ استخر و ملات سیمانی علاوه بر حفظ خاصیت آب بندی استخر قابلیت استحکام بخشیدن به کل سازه مولکولی سیمان و رنگ استخر را داراست.