بهترین عایق سنگ نمای ساختمان جهت واترپروف کردن دیوارها : نمای ساختمان دیوار خارجی ساختمان است که در معرض انواع موارد فرسایشی مانند باد، باران، نور خورشید و ... قرار می‌گیرد. این نما باعث جلوگیری از ورود سرما و گرما به درون ساختمان می‌گردد و مقاومت مکانیکی ساختمان و بنا را افزایش می‌دهد. نفوذ رطوبت بارش‌های جوی و هدر رفتن گرما و سرمای داخلی بنا مهمترین مشکلات نمای ساختمان است به طوریکه یکی از مهمترین راه‌های صرفه جویی در مصرف انرژی عایق کاری نما ساختمان است. یک عایق کاری مناسب از ورود و خروج گرما و سرما و رطوبت به داخل بنا در فصول مختلف سال جلوگیری می‌نماید.

بهترین عایق سنگ نمای ساختمان جهت واترپروف کردن دیوارها

بهترین عایق نمای شما مواد نانویی است که در شرکت گوهر ابنیه پایتخت برای نمای شما استفاده می شود. کمتر شرکتی فعالی وجود دارد بتواند عایق مناسبی برای نمای شما استفاده کند. شرکت ما به دلیل تخصص در عایق کاری نمای ساختمان تمام چسب ها و مواد های مناسب انواع نما را می شناسد. عایق رطوبتی شفاف نانو، مقاومت خوبی در برابر عوامل محیطی همچون آب ،رطوبت، سرما و گرما گرد و غبار ایجاد می نماید. این محصول دارای مقاومت محدودی در محیط های شیمیایی متوسط می باشد و همچنین نسبت به اشعه ماوراء بنفش هیچگونه حساسیتی از خود نشان نمی دهد. آب گریزی، غبارگریزی، سطح عدم اجازه نفوذ آب و رطوبت و ضد آب بودن (قابل تحمل فشار آب) این محصول خاصیت فوق العاده و رمز طول عمر بالای این محصول است.درضمن از این محصول برای آب بندی صددرصد استخرها نیز استفاده می گردد.

صدمات ناشی از عدم استفاده از چسب عایق کاری نمای ساختمان :

  • شوره زدگی در نمای ساختمان
  • پوسیده شدن رنگ ساختمان و پوسته دادن
  • قارچ زدگی و کپک
  • یخ زدگی آب و ذوب شدن آن و در نتیجه آب در ساختمان نفوذ کرده
  • نفوذ باران اسیدی و واکنش آن با آهن آلات بکار رفته در ساختمان
  • سولفاته شدن
  • ترک خوردگی

عایق سنگ نمای ساختمان عایق سنگ نمای ساختمان, اجرای عایق نماهای ساختمان

پوشش ضد اب نانو باید بی رنگ باشد تا بعد از انجام ضد اب سازی ساختمان جای محلول روی نما نماند. بعضی افراد از محلول رزین برای اب بندی سطوح استفاده می کنند که بسیار اشتباه است. رزین برای ضد اب سازی نیست بلکه برای براق کردن نمای اجری می باشد. نما سازی جز مراحل با اهمیت ساختمان سازی می باشد. نما ساختمان علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و دل چسب برای بنا باعث محافظت آن در برابر عوامل محیطی از جمله رطوبت، سرما ،گرما و تاثیرات اشعه های خورشید می باشد. امروزه با توجه به افزایش مصالح نماسازی از شیوه های مختلفی جهت ساخت نما استفاده می شود ولی با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور ما و تاثیرات محیطی اکثر مصالح مورد استفاده در نماسازی معمولا انواع سنگ، انواع آجر،و در بعضی مناطق کشور استفاده از کاهگل و یا تلفیقی از مصالح ذکر شده را می توان نام برد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.