عرضه انواع چسب آب بندی نمای آپارتمان در سراسر کشور : ضد اب سازی نمای ساختمان , اب بندی نمای ساختمان و واتر پروف کردن نما همه اینها به معنی اینست که راه ورود اب به داخل ساختمان بسته شود. عمل واتر پروف کردن نما حتما بایستی بعد از اجرای نمای ساختمان انجام شود و معمولا مناسب نماهای امروزی است. به دلیل کار کردن سنگ تراورتن و نماهای شیشه ای امروزه مشکلاتی نظیر نفوذ اب و در نتیجه رطوبت داخل ساختمان حاصل می شود. سنگ تراورتن به دلیل داشتن خلل و فرج و سوراخ های ریز اب را براحتی از خود رد میکند و باعث می شود داخل ساختمان نم و رطوبت بزند.

عرضه انواع چسب آب بندی نمای آپارتمان در سراسر کشور

بندکشی نماهای سنگی هم یکی دیگر از عواملی است که باعث نم زدگی می شود. وقتی نمای ساختمان نشست می کند باعث می شود که بندکشی های بین سنگ بریزد و آب براحتی به داخل ساختمان نفوذ بکند. علت هایی نظیر این توضیحات باعث می شود که نم و رطوبت به داخل نفوذ بکند و شاهد این باشید که بالای پنجره ها و دور پنجره ها خیس شده باشد.

چسب های مورد استفاده در آب بند کردن نما :

  • یکی از چسب هایی که مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت داشته و همچنین قابلیت رنگ خوری و سمباده پذیری بسیار خوبی دارد و در آب بند کردن نما استفاده می شود، چسب پلی اورتان می باشد.

آب بندی با مواد نانو آب بندی با مواد نانو, انواع عایق کاری نما در کرج

  • از چسب هایی که به منظور چسباندن قطعات شیشه به کار می رود و برای چسباندن کاشی، آلومینیوم و سرامیک نیز کاربرد دارد، چسب سیلیکون می باشد.
  • چسب های سیلیکون ویژگی و مزیتهای بسیار زیادی دارند که می توان به مقاومت در برابر فشار، انعطاف پذیری، مناسب برای آببند کردن نما ساختمان و همچنین جلوگیری از رشد گیاهان گوناگونی همچون قارچ ها و کپک اشاره کرد.
  • برای پر کردن درزهای مختلفی همچون فواصل میان درب و پنجره ها، چارچوب، ترک ایجاد شده در دیوارهای گچی، از چسب اکریلیک برای آببند کردن نما استفاده می شود. البته از این نوع چسب در سطوحی همچون شیشه ای، چوبی و فلز نیز استفاده میشود.
  • چسب های اکریلیک که در درزبندی و آببند کردن نما کاربرد دارند از ویژگی هایی همچون بی بو بودن، خشک شدن سریع، مقاومت در برابر اشعه یو وی و همچنین انعطاف پذیری بالا برخوردار هستند.
  • آب بند کردن نما در نماهای سیمانی، درزبندی کردن نمای کامپوزیتی، نماهای آجری، نمای کرتین وال، فریم لس و شیشه کاربرد دارد.

در کل اجرای آب بندی نمای ساختمان و آببند کردن نما امری است که حوصله و دقت زیادی را از طرف پیمانکار می طلبد، برای همین امر بهتر است با دقت بالا در انتخاب پیمانکار، تنها یکبار نمای ساختمان خود را آب بندی نمایید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.