ارائه خدمات آب بندی ساختمان با ایزوگام عایق رطوبتی : از جمله مشکلاتی که در ساختمان ها امروزه زیاد مشاهده می شود نم زدگی دیواره ها بوده است که می توان علاوه بر زشت نمودن نمای دیوار ها در ساختمان ، موجب ایجاد بوی بد در ساختمان نیز شود. دلیل این گونه مشکلات استفاده از مصالح ساختمانی نامرغوب در ساخت سازه ها بوده که می تواند برای شما هزینه های زیادی را داشته باشد. کارشناسان مجرب مجموعه ماندگار نانو تمامی فرایند آب بندی ساختمان را بر عهده گرفته و می تواند تا حدودی زیادی این گونه مشکلات را رفع نماید. آب بندی پشت بام و عایق کاری یکی از روش‌های مرسوم در ساختمان‌سازی است که از آن برای حفاظت از پشت بام و ساختمان از بارندگی، تخریب و رطوبت استفاده می‌شود؛ این روش خود به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود. در هر نقطه از کشور ما ایران شرایط آب و هوایی متفاوتی حاکم است که نسبت به آن باید از انواع مختلف آب بند کننده و عایق بندی استفاده کرد.

ارائه خدمات آب بندی ساختمان با ایزوگام عایق رطوبتی

یکی از مهم ترین تفاوت های مواد نانویی با ایزوگام این است که ایزوگام قابلیت پوشش دهی تمام درزها را نداشته و نمی تواند محیط ساختمان شما را صد در صد آب بندی کند اما مواد نانویی با انعطاف بالایی که دارد می تواند تمام درزهای ساختمان را پوشش دهی کند. همچنین برای ایزوگام کردن ساختمان نیاز به تخریب ساختمان بوده است که علاوه بر این که روند سختی خواهد داشت ، هزینه های زیادی را نیز می تواند داشته باشد. عایق رطوبتی ایزوگام در بسیاری از شهرهای ایران کاربرد فراوانی دارد؛ این عایق نیز مانند قیر و گونی توسط آتش و حرارت نصب می‌شود اما فرایند نصب آن نسبت به عایق قیر و گونی آسان‌تر است. عایق رطوبتی ایزوگام عایقی ارزان برای آب بندی پشت بام است اما مانند قیر و گونی برای محیط‌زیست ضرر دارد.

آب بندی ساختمان با ایزوگام آب بندی ساختمان با ایزوگام, اجرای عایق کاری با ایزوگام

عایق کاری در ساختمان یکی از نکات مهم و قابل‌توجه است که اگر نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم شاهد خسارات جبران‌ناپذیری خواهیم بود. میزان مقاومت عایق مهم‌ترین اصل در آب بندی پشت بام است و هر چه میزان این مقاومت بالاتر باشد اطمینان خاطر شما از نفوذ آب و رطوبت بیشتر می‌شود، همچنین شما باید به سازگاری عایق با محیط ‌زیست هم توجه داشته باشید. ایزوگام در واقع شکل مدرن قیرگونی است. ایزوگام، نام بازرگانی لایه رولی از پیش آماده شده است که با استفاده از روش‌های خاص حرارت دهی بر روی سقف و دیوار‌ها چسبانده می‌شود. موادتشکیل دهنده ایزوگام قیر و پشم شیشه است. ایزوگام‌ها بر اساس ماده اصلی تشکیل دهنده‌شان به دو گروه ایزوگام پلیمری و ایزوگام دمیده تقسیم می‌شود. ایزوگام پلیمری از۶۰ یا ۷۰ درصد قیر خالص تشکیل شده است و از تقطیر نفت خام در پالایشگاه به دست می‌آید. مواد اصلی تشکیل دهنده ایزوگام دمیده، قیر دمیده است. ایزوگام دمیده نسبت به ایزوگام پلیمری کیفیت پایین تری دارد. ایزوگام همچنین براساس لایه‌های به کار رفته در آن، به دو گروه تک لایه و دولایه تقسیم می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.