ایزوگام طرح دار پلیمری با انواع روکش در صنعت ساختمان سازی : ایزوگام طرح دار از جدیدترین نسل عایق های ضد رطوبتی ، ایزوگام روکش دار و با فویل عالی در طرح های آجرنما ، آجرنمای سنگی ، موزاییکی ، چمنی، سرامیک و سنگ ، لانه زنبوری و در طرح چوب با بالاترین مقاومت ، زیبایی ، رنگ های متنوع و با کیفیت 30 تا 35 میکرون از قیر خالص پلیمری که با نام ایزوگام طرح دار پلیمری شناخته می شوند تولید و عرضه می گردد. بیشترین کاربرد ایزوگام طرح دار در صنعت ساختمان است و از آن بیشتر برای زیبایی نمای ساختمان استفاده می کنند و می تواند بهترین جایگزین برای سنگ نمای ساختمان باشد چرا که استفاده از ایزوگام طرح دار در نمای ساختمان ارزان تر و راحت تر از اجرای سنگ نمای ساختمان است.

ایزوگام طرح دار پلیمری با انواع روکش در صنعت ساختمان سازی

ایزوگام طرح دار پلیمری ، جدیدترین نسل از ایزوگام می باشد که دارای مقاومت و طول عمر بالا بوده و از آن بعنوان عایق ضد رطوبت استفاده می شود و به زیبا سازی محیط کمک زیادی می کند. ایزوگام طرح دار پلیمری در حقیقت همان ایزوگام فویل دار است که فویل به کار رفته در آن با تکنولوژی روز و فناوری دنیا در طرح های متنوعی چون طرح چمنی ، طرح آجرنما و طرح سرامیک تولید شده و به بناهای ساختمانی جلوه زیبا و ماندگاری را می دهد. لازم به ذکر است که مزیت‌های ایزوگام رنگی طرح دار نسبت به سایر انواع آن علاوه بر عایق رطوبت بودن، استحکام مکانیکی بالای آن‌ها و همچنین مقاومت بالای این ایزوگام‌ها نسبت به اشعه‌های مختلف آفتاب همچون فرابنفش است. این نوع از انعطاف‌پذیری و کشش بالاتری نسبت به دیگر نمونه‌های عایق موجود در بازار برخوردار هستند. در فرمولاسیون این ایزوگام‌های طرحدار باید توجه زیادی به کار گرفته شود تا اشتباهی در محاسبات منجر به ایجاد تغییرات سویی در خواص آن‌ها همچون چسبندگی، استحکام و … نگردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع ایزوگام طرح دار انواع ایزوگام طرح دار, اجرای عایق ایزوگام آسمان گستر

انواع ایزوگام طرحدار به دسته‌بندی زیر تقسیم می‌ شوند:

  • طرح آجرنما (در دو سبک موزاییکی و سنگی)
  • لانه زنبوری
  • چمنی
  • سنگی
  • چوب
  • و ...

گستردگی در رنگ و طرح در انواع ایزوگام طرح دار یکی از مهم‌ترین دلایلی است که این نوع از عایق‌ها را نسبت به انواع دیگر از محبوبیت بالایی برخوردار کرده است. البته این فرمولاسیون نیز تابع عوامل مختلفی است و یکی از مهم مسائلی که به‌صورت مستقیم آن را تحت تأثیر قرار می‌دهند، بحث شرایط آب و هوایی منطقه‌ای که قصد استفاده از آن را داریم و همچنین نوع استفاده ما از آن است؛ مثلاً اگر قصد داریم از ایزوگام رنگی طرحدار برای پوشاندن کف استخر استفاده کنیم، پارامترهایی همچون مقاومت نسبت به رطوبت و نم، چسبندگی، استحکام و … ازجمله مسائل بسیار مهمی هستند که بی‌شک فرمولاسیون عایق را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند.