عرضه رنگ نمای اکلیریک نانو آبگریز در تهران و استان های دیگر : رنگ نما در معرض آلودگی‌هایی مانند غبار و دود و بارندگی قرار دارند خیلی زود کثیف می شوند به همین دلیل سعی می شود از رنگ‌هایی استفاده شود که خاصیت آب‌گریزی و غبار گریزی داشته باشد. برای تأمین این نیاز و همچنین جلوگیری از تولید جلبک و خزه در نمای ساختمان تولیداتی که از جمله آن رنگ اکریلیک نانو می باشند به بازار عرضه گردیده است. این شرکت علاوه بر رنگ، محصولاتی با عنوان پوشش نهایی در سبد تولیدی خود دارد که این رنگ‌ها لایه ای شیشه ای بر روی سطوح ایجاد می کنند که بدون اینکه تغییری در ظاهر آن‌ها بوجود بیاورد قابلیت آب‌گریزی، غبار گریزی و شستشوی آسان را به آن‌ها می دهد. این رنگ به دلیل عایق بودن و کیفیت بالا در برابر عوامل جوی گزینه مناسبی برای رنگ آمیزی نمای ساختمان است. رنگ کردن نمای ساختمان علاوه بر تازه شدن نما و نو شدن آن در روحیه مردم و ساکنین نقش مهم و بسزایی دارد.

عرضه رنگ نمای اکلیریک نانو آبگریز در تهران و استان های دیگر

رنگ های نمای ساختمان در تهران و استان های دیگر کشور در شرایط محیطی مختلف مانند رطوبت زیاد ،  باران  ، گرد و غبار ، آلودگی های هوا ، تابش شدید آفتاب، عوامل محیطی و … می بایست استقامت مناسب با آن اقلیم را داشته باشند ،  رنگ نما ساختمان باید دارای یک یا چند خواص زیر باشد :

  • ضد آب و ضد رطوبت ، مقاوم در برابر باران و بارش های اسیدی ( رنگ واترپروف )
  • مقاومت در برابر تابش نور خورشید
  • مقاومت در برابر دماهای پایین بدون ترک خوردگی
  • در صورت نیاز عایق حرارت  ، عایق صوت باشد.
  • چسبندگی مناسب به سطوح سیمانی و بتنی
  • مقاوم در برابر آلودگی و کثیفی و در صورت امکان خودتمیز شونده باشد.
  • دارای خاصیت الاستیک باشد.
  • مقاوم به حرارت و آتش سوزی
  • زیبا ، بادوام و حفظ مشخصات در بازه مقرر. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ نمای ساختمان نانو رنگ نمای ساختمان نانو, عایق رنگ نانو اکلیریک

رنگ نانو همان طور که از نامش پیداست، محصولی است که با تکنولوژی نانو ساخته شده است و دارای خواص بسیار مفید و متعددی می باشد. این رنگ دارای رزین آکریلیک می باشد و در آن از نانو کامپوزیت که عایق ترین ماده در دنیاست، استفاده شده است. این رنگ ها دارای دو نوع شفاف و رنگی می باشند؛ که البته نوع رنگی آن با اضافه کردن رنگدانه رنگ های دلخواه درست می شود. ویژگی هایی که باعث می شود این محصول خاص شود و طرفداران زیادی برای استفاده از آن پیدا شود. رنگ نانو محصولی مایع است که امکان استفاده از آن توسط هر نوع وسیله ی رنگ آمیزی میسّر است. این محصول با استفاده از روش‌های آسان و سریع قابل اجرا بوده و به صورت تک جزیی و بدون حلال مصرف می شود. گاهی هم تنها حلال آن آب است.