ترمیم ایزوگام و عایق رطوبتی پیش ساخته پشت بام در کرج و حومه : امروزه استفاده از ایزوگام بسیار رایج گردیده و این محصول تقریبا جایگزین قیر شده است. ایزوگام که با استفاده از گرما می چسبد، باعث پیشگیری از نفوذ رطوبت و آب می شود. به طور معمول عمر ایزوگام ۱۰ سال می باشد. که اصولی برای نگهداری بهتر ایزوگام وجود دارد و در صورت خرابی آن باید به ترمیم ایزوگام پرداخت. برای پیشگیری از نفوذ نم و رطوبت به بخش های داخلی ساختمان و وارد آمدن خسارت های مختلف، باید حتما در صورت خرابی به ترمیم ایزوگام سقف پرداخت. برای ترمیم و تعمیر ایزوگام باید ابتدا وضعیت عایق و مشکل آن مشخص شود. تا مشکلی که وجود دارد، پیدا شده و بتوانند برای حل آن راهکاری انتخاب کنند. عوامل مختلفی می توانند باعث ایجاد نشتی و نفوذ نم در سقف شوند که بررسی آن ها باید توسط متخصصین ایزوگام و افرادی که در این زمینه ماهر هستند، انجام شود.

ترمیم ایزوگام و عایق رطوبتی پیش ساخته پشت بام در کرج و حومه

در صورت وجود حوضچه های آب بر روی ایزوگام، خرابی سازه سقف و خیس بودن و ترک خوردگی ایزوگام اقدام به تعویض آن می کنیم. برا جدا کردن عایق قدیمی و تخریب شده آن را حرارت می دهیم تا جدا شود. به طور کلی کار بررسی جهت ترمیم و یا تعویض ایزوگام باید به درستی و کامل انجام شود تا خطر تخریب دوباره آن به کمترین میزان ممکن برسد. برای ترمیم و پوشش مجدد عایق بام الزامات زیر مورد نیاز است و در صورت فقدان شرایط ذیل باید از روش تعویض پوشش بام استفاده کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

تعمیر ایزوگام خراب تعمیر ایزوگام خراب, اجرای ترمیم عایق رطوبتی پشت بام

  • سازه سقف باید سالم باشد.
  • پوشش بام موجود به طور مناسبی مهار شده باشد.
  • عایق موجود باید به حد کافی استوار باشد که تاب رفت و آمد ها و ضربه های معمول را داشته باشد. همچنین باید کاملا خشک باشد.
  • سطح پوشش موجود باید بطور قابل قبولی صاف یا بدون هزینه زیاد، قابل صاف شدن باشد.

جهت ترمیم ایزوگام و عایق رطوبتی اولین قدم کندن ایزوگام قبلی است تا کار نصب و اجرای ایزوگام به راحتی انجام شود و عایق جدید به خوبی روی سقف بچسبد. برای این کار ایزوگام را حرارت داده و داغ می کنیم و سپس به وسیله ی برش آسفالت قسمت فرسوده را جدا نموده و سپس ایزوگام جدید را جایگزین ایزوگام قبلی می کنیم. اگر نشت رطوبت به خاطر شکاف و ترک در سقف باشد از چسبهای مخصوص استفاده می شود. نصاب ایزوگام معمولا با چسب های مخصوصی مثل چسب ماستیک اقدام به پرکردن شکاف می کند و جلوی ورود آب و رطوبت را می گیرد.