عرضه عایق‌ های الاستومری صوتی ساده و رولی در سراسر ایران : عایق‌های الاستومری صوتی، به منظور محدود کردن انتقال صدا در مراکز صنعتی و مسکونی مورد کاربرد قرار می‌گیرند. این دسته از عایق‌ها به مقدار زیادی از انتقال صدا و آلودگی صوتی از طریق دیوارها، سقف و کف می‌کاهند و از این رو از دو جهت برای عدم انتفال صدا داخل محیط به بیرون و نیز عدم ورود صداهای مزاحم از محیط‌های خارجی، مورد توجه قرار گرفته‌اند. عایق الاستومری صوتی با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز ، جایگزین مناسبی برای عایق‌های سنتی و قدیمی شده‌اند به طوریکه دیگر استفاده از پشم شیشه ، پشم سنگ ، یونولیت و کناف به مرور از بین رفته است. این عایق‌های صوتی در مکان‌های متفاوتی کاربرد دارند.

عرضه عایق‌ های الاستومری صوتی ساده و رولی در سراسر ایران

در منازل برای جلوگیری از ورود سر و صدای مزاحم ، می‌توان از عایق صوتی الاستومری ساده استفاده نمود. یکی از مناطقی که در سازه عایقکاری صوتی می‌شود دیوارهاست. عایق صوتی در دو شکل ساده و موجدار در دسترس است. در نصب عایق الاستومری صوتی موجدار باید توجه کرد که باید سطح موجدارعایق ، در مقابل منبع ایجاد صوت قرار بگیرد تا جذب صوت به صورت بهینه انجام گیرد. عایق‌های صوتی تجهیزاتی هستند که برای کاهش انتقال صدا از دیوارها ، سقف ، کف و غیره به فضای پیرامون در مراکز صنعتی و مسکونی استفاده می‌شوند. سطح متخلخل و ساختار سلولی این عایق‌ها ، عامل اصلی در کاهش اصوات مزاحم دارد و مانع از ورود صداهای نامطلوب به فضای داخلی ساختمان می گردد. دسته‌ای از عایق‌های صوتی برای عایق کردن دربهای سازه در برابر صدا است. از این دربها در استودیوهای صدابرداری ، آمفی تئاترها و سینماها ، واحدهای مسکونی و سایر مناطق می‌توان استفاده نمود. از عایق الاستومری صوتی به منظور محدودکردن انتقال اصوات از سقف و کف و دیوارها به فضای پیرامون در اماکن مسکونی و صنعتی استفاده می شود .عایق الاستومری رولی که به صورت ساده و موج دار در بازار موجود است به دلیل ساختار سلولی و سطح متخلخل خود نقش اساسی در کاهش صداهای ناهنجار و مزاحم را داشته و از ورود صدای ناهنجار به داخل ساختمان جلوگیری می کند. عایق های الاستومری صوتی به دو صورت موج دار و ساده ، پشت چسبدار و ساده در بازار موجود می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی الاستومری عایق صوتی الاستومری, اجرای عایق کاری صوتی در سطوح

در مورد عایق الاستومری باید گفت که این نوع عایق ها با ساختار سلول بسته درست می شوند و در برابر گرما و سرما یک عایق بسیار مناسب هستند که می توان از آنها در سیستم های تهویه مطلوع استفاده کرد. این نوع عایق ها را می توان در کانال های انتقال هوا و لوله های سرد و گرم تاسیساتی به کار برد.عایق الاستومری را باید یکی از بهترین نمونه های عایق برودتی و حرارتی دانست. برای ساخت این عایق علاوه بر مواد سلول بسته از مواد انعطاف پذیری مانند پروپیلن، داین و اتیلن استفاده می شود. برای جایگزین کردن عایق های سنتی، بهترین عایقی که می توان انتخاب کرد، عایق الاستومری است. زیرا این نوع عایق را می توان دوست دار محیط زیست محسوب کرد و نام گذاری آنها نیز به همین نام صورت گرفته است. چون عایق های الاستومری را از مواد غیر سمی ساخته اند، به انسان و محیط زیست هیچ آسیبی وارد نمی کنند.