اجرای عایق کاری و آب بندی درزهای پنجره های قدیمی : در و پنجره ها به هنگام باز و بسته شدن ، باعث انتقال هوای سرد زیادی به فضای خانه می شوند و انرژی زیادی به هدر می دهند. با عایق کردن پنجره ها تا حدود زیادی می توان مانع از ورود سوز و سرما شد. البته میزان به هدر رفتن انرژی در پنجره های دوجداره بسیار کمتر از پنجره های معمولی است. اما نقش اصلی درب و پنجره دوجداره در ساختمان ها ، عایق بندی حرارتی و صوتی می باشد. بنابراین این نوع در و پنجره ها را نیز می توان در فصول سرد سال عایق بندی نمود . قاب پنجره ‌های فلزی، آلومینیومی و آهنی گرچه بسیار مستحکم بوده، روش نگهداری خاصی تقریباً تعمیر هم لازم ندارد، اما گرما را خیلی سریع به بیرون هدایت می ‌کنند که این باعث می ‌شود فلز به یک ماده ‌ی عایق بسیار ضعیف تبدیل شود. در ایالات متحده، مقدار U برای اشاره به مقدار حرارتی که می‌ تواند از طریق یک پنجره عبور کند نشان داده می ‌شود.

اجرای عایق کاری و آب بندی درزهای پنجره های قدیمی

برای کاهش جریان گرما و ضریب U، قاب‌ های فلزی باید دارای شکست حرارتی باشند و یک نوار پلاستیکی عایق بین داخل و خارج قاب قرار گرفته باشد. عایق بندی پنجره های آهنی باعث کاهش انتقال گرما از یک طرف پنجره به طرف دیگر خواهد شد. این روش یکی از روش های بسیار ساده و کم هزینه است . که ابتدا بعد از تهیه نایلون ها اندازه پنجره ها را دقیق می گیریم و سپس با قیچی نایلون را به اندازه شیشه برش می دهیم سپس بر روی شیشه پنجره آب اسپری می کنیم تا پلاستیک به آن بچسبد و بعد از ان پلاستیک را از قسمتی که حباب دارد روی شیشه می گذاریم اگر خواستید عایق شما ضخامت بیشتری داشته باشد یک لایه دیگر هم می توانید روی ان بگذارید البته باید با چسب بچسبانید. به دنبال شکافهای واضح بین قالب ریزی پنجره و قسمت بیرونی خانه باشید و آنها را پر کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

درزگیری پنجره های قدیمی درزگیری پنجره های قدیمی, انواع عایق درزبندی

همچنین فاصله بین قالب آجری و قاب پنجره را درزگیری کنید. در قسمت داخلی، در نظر بگیرید که قالب مورد نظر خود را از پنجره جدا کرده و فضای بین قاب پنجره و فضای باز شدن پنجره را پر کرده و سپس قالب ریزی را جایگزین کنید. برای شکافهای کوچک (1/4 اینچ یا کمتر) از بتونه استفاده کنید. برای شکاف های بزرگتر، از اسپری فوم یا مواد عایق شل شده (مانند فایبرگلاس) با حداقل فاصله استفاده کنید (آن را بیش از حد فشرده نکنید وگرنه اثر آن کم می شود). همچنین می توانید درزگیری جداشونده خریداری کنید که می توانید در پاییز در اطراف قاب پنجره اعمال کرده و در هنگام بهار که می خواهید دوباره پنجره ها را باز کنید، آن را جدا کنید.