نمایندگی نسل جدید مواد ایزولاسیون و ملات آب بندی : ملات واترپروف محصولی از نسل جدید مواد ایزولاسیون بوده که بعنوان مناسبترین جایگزین سیستمهای سنتی قیرگونی و ایزوگام تولید و عرضه می شود. این ملات ترکیبی از رزین های ضد آب و پودر پایه سیمانی با افزودنیهای واترپروف می باشد. چسبندگی زیاد، انعطاف پذیری بالا و ضد آب بودن ملات همان خصوصیات یک عایق رطوبتی مطلوب است. سرعت، سهولت و تمیزی اجرا از ویژگیهای بارز ملات می باشد. واترپروف ماده کاهش دهنده نفوذپذیری بتن می باشد که بر پایه اسیدهای چرب تولید گردیده است. در طراحی و تولید سازه های بتنی که در معرض شرایط سخت و آسیب های جوی قرار می گیرد، نفوذ پذیری بتن عامل تعیین کننده ای برای پیش بینی و ارزیابی دوام آن است. هر اندازه قابلیت عبور آب کمتر باشد بتن از دوام و استحکام بیشتری برخوردار است.

نمایندگی نسل جدید مواد ایزولاسیون و ملات آب بندی

نفوذپذیری آب در بتن معمولا ناشی از ایجاد فضای خالی و منافذ ریز بهم پیوسته ای است که عدم تراکم بتن ویا ترکهای انقباضی حاصل از تبخیر آب بتن در حالت های خمیری و سخت شدن بوجود می آید لذا با توجه به این که بتن با طرح مخلوط صحیح و با نسبت آب به سیمان و مواد سنگی مرغوب تا حدودی غیر قابل نفوذ است اما عموما بهتر است بجای تحمل هزینه اضافی در مصرف سیمان اضافی مقدار کنترل شده ای از مواد واترپروف به مخلوط افزوده و نسبت آب به سیمان را کاهش داد. مهمترین علت عدم مقاومت در مقابل نفوذ آب و سایر عوامل شیمیایی نداشتن فشردگی لازم و وجود خلل و فرج دربتن می باشد . این ماده که از ترکیبات نانولاتکس و پلی کربوکسیلات است با ایجاد فشردگی بیشتر در بتن و ملات و پرکردن منافذ آن ، مقاومت آن را درمقابل نفوذ آب واملاح شیمیایی افزایش می دهد. واترپروف پودری بتن محصولی است کارآمد بر پایه اسیدهای چرب که حاوی مواد پر کننده خلل و فرج بتن و مواد دافع آب می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ملات واترپروف ملات واترپروف, عایق های آب بندی واترپروف

واتر پروف پودری طی واکنش با ترکیبات حاصل از هیدراسیون سیما در داخل منافذ و حفره ها جاری شده و نقش دافع آب و رطوبت را به عهده می گیرد. وجود مقاطع متخلخل وریز فضاها ما بین مصالح سنگی، کسری فیلر سنگدانه ها و سایر اجزای سازنده بتن موجب بالا رفتن مقدار نفوذپذیری و افت کیفی آن می گردد. این واژه معادل همان آب بندی می باشد و واترپروف، پودری است که بر پایه اسیدهای چرب تولید می شود فضاهای خالی و منافذ ریز به هم پیوسته را پر می کند. بهترین محصول برای آب بندی است. واتر پروف، مانع از نم زدگی و نفوذ آب به داخل بتن می شود.