کاریرد چسب بتن آب بندی مایع در سازه های فلزی : چسب بتن یکی از افزودنی‌هایی است که در صنعت بتن اهمیت بسیار زیادی دارد. از این چسب می‌توان برای ترمیم بافت قدیمی بتن، آب بندی، جلوگیری از ترک، افزایش مقاومت بتن و تقویت خواص شیمیایی و فیزیکی آن استفاده کرد. همانطور که می‌دانید بتن یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است و در ساخت هر سازه‌ای استفاده می‌شود. برای این که بتوان از بتن استفاده کرد لازم است بتن با موادی مخلوط شود تا استحکام آن افزایش پیدا کند و همچنین در برابر آب نیز مقاوم پیدا کند. چسب بتن آب بندی از مواردی است که با بتن مخلوط می‌شود و این ویژگی‌ها را در آن به وجود می‌آورد. بتن از سیمان و آب و سایر مواد تشکیل شده است. سیمان هیچ ماده اتصال دهنده‌ای در خود ندارد که باعث چسبندگی بتن شود. هنگامی که بخواهید یک لایه بتن تازه روی بتن‌های قدیمی بکشید، دو لایه مجزا ایجاد می‌شود که هیچ پیوندی با هم ندارند. برای این که بتوانید این دو لایه را به یکدیگر بچسبانید باید از چسب بتن آب بندی استفاده کنید. استفاده از این چسب بتنی باعث می‌شود که لایه‌های مختلف بتن مانند یک واحد عمل کنند. در نتیجه مقاومت و عملکرد سازه افزایش می‌یابد.

کاریرد چسب بتن آب بندی مایع در سازه های فلزی

چسب بتن اب بندی مایع روان شیری رنگ بر پایه استایرن بوتادین می باشد که دارای کاربرد دوگانه است. این محصول علاوه بر داشتن ویژگی های چسب بتن استحکامی به عنوان یک افزودنی اب بند کننده در بتن و ملات های پایه سیمانی استفاده می شود. این چسب خود را در دسته بندی مواد آبگریزنما جای داده و نقشی دومنظوره ایفا می کند و با اکثر محصولات ساختمانی همخوانی دارد. چسب بتن و ملات آب بندی برپایه رزین های آکریلیک با تکنولوژی نانو ساخته شده که قابلیت آب بندی وسخت کنندگی و روان کنندگی همزمان را در ملات یا بتن های حجیم و یا به عنوان لایه پیوند زا در ترمیم سازه ها و برای نصب سرامیک روی دیوار و کف، سنگ مرمر، موزائیک، کاشی معدنی، آجر لعاب دار و سنگ های طبیعی به عنوان ملات پرمقاومتی به کار می رود. چسب بتن و ملات آب بندی ظاهری شیری رنگ دارد که پس از ترکیب در ملات یا بتن کاملاً بی رنگ می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی با چسب آب بندی با چسب, انواع عایق چسبی

چسب بتن و ملات آب بندی جهت ساخت و ترمیم بدنه مخازن بتنی آب، استخر، سونا، کف و بدنه سرویس های بهداشتی، ملات موزاییک، بتن ریزی راه آب ها، سیمان کاری ونرمه کشی و زیر سازی مکان های تحت فشار آب منفی و مثبت، نمای ساختمان ها، سپتیک، کانال های آب و فاضلاب، روکش جهت بتن های مجاور با آب و فاضلاب و بقیه موارد ساختمانی در مجاورت آب کاربرد فراوانی دارد.