مایع نانو ضد شوره سنگ مخصوص سنگ نمای ساختمان : استفاده از پوشش محافظ سنگ ( ضد آب سنگ ) ، قبل از نصب و اجرای سنگ بر روی نما باعث جلوگیری از به جای ماندن اثر دوغاب بر روی سنگ می شود و در نهایت سطح اجرا شده بسیار تمیز مانده و هزینه های شستشو را به طور چشمگیری کاهش می دهد . محلول ضد آب و لک سنگ و ضد شوره سنگ مخصوص سنگ نما ی ساختمان یک پوشش نانو محافظ سنگ ایجاد می کند که تا ۳ میلی متر در عمق سازه نفوذ کرده و از نفوذ نم و رطوبت و آلاینده های محیطی به داخل سنگ نما و انواع سنگ های گرانیتی ، تراورتن و مرمر جلوگیری می کند. زمانی سطح سنگ را آغشته به پوشش محافظ نانو می کنید، اتم های کوچک آن همه منافذ را پُر می کنند. حتی اگر سطح سنگ بسیار صاف باشد، هنوز دارای حفره های ریزی می باشد. حتی ماده ای مثل شیشه، زمانی که زیر میکروسکوپ قرار می گیرد، منافذ ریزی در ساختارش مشاهده می شود.

مایع نانو ضد شوره سنگ مخصوص سنگ نمای ساختمان

منافذ ریز در متریالی مثل سنگ به وفور دیده می شود. منافذ هرنوع آلودگی و ذره های آب را جذب می کنند که در انتها موجب کثیفی شده و در بلند مدت منجر به خرابی ظاهر سنگ و کاهش مقاومت آن می شود. از آنجا که ذرات نانو خیلی کوچک هستند، به آسانی در همه این منافذ جای می گیرند و با پر کردن منافذ از نواقص جلوگیری می کنند. حتی پوشش نانو محافظ سنگ موجب صافی و یکنواختی سطح سنگ نگه می شود، به شکلی که در زیر میکروسکوپ سطح سنگ به طور باورنکردنی صاف دید و منافذ آن به شدت کاهش پیدا کرده است. پیوند ذره های نانو با سطح سنگ موجب می شود آب، خاک، روغن و چربی از منافذ دور شوند. به این صورت سنگ ظاهر تمیز خود را حفظ می کند.

پوشش نانو برای سنگ پوشش نانو برای سنگ, انواع عایق سطوح سنگی

این رخداد اکثرا به «اثر نیلوفر آبی» مشهور می باشد؛ این فناوری نخستین بار زمانی که دانشمندان به یک دسته گل نیلوفر نگاه کردند کشف شد. گل نیلوفر آبی برگ های خود را به صورت کامل تمیز نگه می دارد. گرد و غبار و خاک تنها روی برگ ها می نشیند (فاقد آنکه در درون منافذ برگ نفوذ کند) و بعد هر وقت که باران می بارد، دانه های آب از روی برگ ها جدا می گردد و گل نیلوفر آبی را به صورت تمیز نگه می دارند. این فرایند دقیقاً عملکرد کار پوشش نانو محافظ سنگ را نشان می دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.