فروش انواع فوم ضد رطوبت و عایق بندی دیوار در گلشهر : دیوارپوش ضد نم و ضد رطوبت دیوارپوش‌هایی هستند که بتوانند جلوی نفوذ نم و رطوبت دیوار به محیط داخلی را گرفته و ظاهر ناخوشایند دیوار را از بین ببرند. وجود نم در دیوار علاوه بر ظاهر زشتی که دارد اگرمورد بررسی قرار نگیرد و منبع آن پیدا نشود می‌تواند برای عمر دیوار نیز خطرناک باشد. بنابراین پس از رفع کردن عامل رطوبت اولین کاری که به ذهن خطور می‌کند برطرف کردن رطوبت و زیباسازی ظاهر آن به وسیله هر کار ممکن است. دیوارها در عملکردی که دارند به نوعی جدا کننده دو یا چند فضا از هم هستند و فضاهای داخلی را محصور می‌کنند. اما علاوه بر نقش جدا کردن فضاها، دیوار می‌تواند نقش دکوراتیو را نیز داشته باشد به این صورت که به عنوان دیوارهای تازه ساخت در ساختمان‌های جدید یا بازسازی دیوارهای قدیمی به کار گرفته می‌شوند.

فروش انواع فوم ضد رطوبت و عایق بندی دیوار در گلشهر

دیوار پوش در واقع یکی از عوامل بسیار ضروری در دکوراسیون داخلی است که در مکان‌های مختلفی کاربرد دارد که در ارتباط با حمام و سرویس بهداشتی باید ویژگی ضد آب بودن را به همراه داشته باشد. دیوار پوش ضد آب انواع مختلفی نظیر کاشی و سنگی و شیشه‌ای و ورق پلاستیکی دارد. دیوارپوش فوم را می توان برای دیوار ، سقف ، کف و سطح چوبی یا فلزی ، سنگی ، گچی ، شیشه ای ، سرامیکی و بدون احتیاج به زیرسازی در فضایای داخلی منزل ، مهد کودک ، دفتر کار ، استودیو صدا برداری ، سالن آمفی تئاتر ، مغازه ، سالن آرایش ، باشگاه ورزشی ، بین کابینت ، داخل سرویس بهداشتی ، داخل کناف ها و ... استفاده کرد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایای دیوارپوش فومی پشت چسب دار :

- دارای قابلیت شستشو به کمک مواد شوینده می باشند.
- عایق صوتی و حرارتی هستند.
- مناسب برای پوشش دیوارهای مهدکودک و سالن های ورزشی و تالارها و هتل و آرایشگاه ها هستند.
- قابلیت نصب سریع و آسان بدون نیاز به نصاب
- انعطاف پذیری بالا
- عایق رطوبت و ضد آب
- دارای خاصیت آنتی باکتریال
- وزن کم
- قابلیت برش به کمک قیچی و کاتر.

فوم ضد رطوبت دیوار فوم ضد رطوبت دیوار, انواع عایق دیوارپوش

 ارزان ترین روش و بهترین روش برای پوشاندن دیوار نم زده استفاده از برچسب دیوار یا استیکر می باشد. البته روش های زیادی مانند این روش وجود دارد که کمی گرانتر از این روش است مانند پوشش دیوار پلیمری گچی و … روش های دیگر علاوه بر اینکه گرانتر می باشند، نیاز به نصاب دارند اما برچسب کاشی و سرامیک یا برچسب دیوار هم ارزانتر می باشد و هم اینکه بسیار آسان نصب می شوند. اصلا نصابی برای این کار وجود ندارد و شما خود باید این کار را انجام دهید.