فروش عایق سفید رطوبتی پشت بام جهت ایزولاسیون سطوح : در گذشته عملیات عایق نمودن بام خانه ها و کف و جداره های مربوط به حمام و سرویس های بهداشتی را با استفاده از ایزوگام یا قیر صورت می گرفت ولی امروزه پیشرفت علم در تمامی زمینه ها جایگزین ها و روش های بهتر و آسانتری را به دنبال داشته است. عایق سفید نوعی پوشش است که مانع از نفوذ آب به قسمت های زیرین می شود. این عایق از پلیمر ساخته شده است و به همین دلیل یکی از بهترین انواع ایزوگام محسوب می شود. عایق سفید از موادی ساخته شده است که به هیچ عنوان به طبیعت آسیب نمی رساند. یکی از ویژگی های مهم عایق، امکان به کار بردن آن در شرایط مختلف است. از این رو می توان بر روی هر نوع پوشش دیگری از آن استفاده کرد. استخر، پشت بام، سرویس بهداشتی و فاضلاب از قسمت هایی هستند که می توان عایق سفید را در آن به کار برد.

فروش عایق سفید رطوبتی پشت بام جهت ایزولاسیون سطوح

عایق سفید رطوبتی نوعی پوشش آب‌بند کننده است که از مواد پلیمری و الاستومری دوستدار محیط‌زیست بر پایه آب ساخته‌شده است و پس از خشک شدن و تغییر شیمیایی کاملاً آب‌بند است. این مواد مناسب برای اجرا بر روی کلیه سطوحی که نیاز به آب‌بندی دارند اعم از فلزی، سیمانی، موزاییک، ایزوگام و آسفالت‌های ترک‌خورده، چوب و کلیه سطوح آماده‌سازی شده جهت اجرا غیر از سطوح چرب، جلبک زده و خاکی است. مقاومت به اشعه خورشید UV و انعطاف‌پذیری در شرایط مختلف، سرعت در اجرا، بهداشتی بودن چه در حین اجرا و یا پس‌ازآن و تنوع رنگ باعث کاربرد گسترده‌تر آن شده است. مقاومت به اشعه خورشید UV و انعطاف‌پذیری در شرایط مختلف، سرعت در اجرا، بهداشتی بودن چه در حین اجرا و یا پس‌ازآن و تنوع رنگ باعث کاربرد گسترده‌تر آن شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید بام عایق سفید بام, انواع عایق رطوبتی بام

خواص و اثرات پوشش سفید :

 

1- چسبندگی بسیار زیاد به انواع سطوح
2- سهولت اجرا و پایداری طولانی
3- مقاوم در برابر اشعه uv
4-کاملا بهداشتی و غیر مضر برای انسان و محیط زیست
5- مقرون به صرفه
6-قابل شستشو و سهولت پاک شدن از آلودگی ها
7- کاهش جذب و انتقال دما
8- قابل اجراء در سطوح افقی ، عمودی و مورب
9-تنوع رنگ
10-بدون بو
11- امکان اجرا برروی سطوح خیس
12- قابلیت ترمیم فوری و آسان
13- امکان کاهش مصرف سوخت در محیط های مسکونی و اداری جهت ایجاد سرما و گرما.

عایق بام سفید یک محصول مایع، سفید رنگ و بر پایه رزین‌های آکریلیک پایه آب است که می‌تواند جهت آب‌بندی، ترمیم کردن و عایق سازی سقف‌ها و دیوارها و حتی بازسازی سقف‌های قدیمی مورداستفاده قرار گیرد. این محصول با انعطاف‌پذیری بالا، ماندگاری طولانی‌مدت و مقاومت آبی بالا یک پوشش ایده‌آل برای مکان‌های مرطوب است. با توجه به خواص عایق حرارتی این محصول، در صورت استفاده از آن به‌عنوان پوشش بام، می‌تواند در کاهش مصرف انرژی جهت خنک نگه‌داشتن محیط بسیار مؤثر باشد. خواص آنتی باکتریال محصول تا حد قابل قبولی از رشد و تکثیر قارچ و باکتری بر روی پوشش خشک‌شده جلوگیری می‌کند.