مزایای عایق کاری و آب بندی کف کولر توسط عایق S500 : کف کولرهای آبی بدلیل مجاورت طولانی با آب و همچنین املاح گوناگون در آن به مرور زمان دچار پوسیدگی شده و بعد از مدتی کف کولر سوراخ می گردد. بعضی از مناطق در ایران بدلیل وجود نا خالصی های زیاد در آب این روند بسیار سریع تر صورت می گیرد. تعویض کف کولرهای آبی هم بسیار هزینه بردار بوده و هم زمان بر می باشد. این عایق با غلظت می باشد و بصورت سرد و با کاردک کوچک و یا قلم مو اجرا کنید. برای اجرای با کیفیت، خاک های کف کولر را برداشته و زنگارهای احتمالی را با فرچه سیمی تمیز نموده و حداقل در دو نوبت کف کولر را با عایق بپوشانید و ضخامت هر دست کمتر از نیم میل باشد. حتما پس از خشک شدن دست اول ،دست دوم را اجرا شود.

مزایای عایق کاری و آب بندی کف کولر توسط عایق S500

زمان خشک شدن به شدت گرمای هوا و همچنین ضخامت پوشش وابسته می باشد. همچنین می توانید از این چسب برای ترمیم ایزوگام استفاده کرد. یکی از کاربردهای بسیار زیاد این عایق، استفاده برای ایزولاسیون کردن سطوح فلزی منجمله اسکلت ساختمان فلزی، مخازن ، لپه‌ای دفنی ، شیروانی ها و … می باشد. بدنه کولر از فلز ساخته شده و این بدنه در تماس مستقیم با آب است. با گذشت زمان، شاهد ایجاد رسوب و در نهایت زنگ زدن بدنه کولر خواهیم بود. وجود املاح و رسوب داخل آب، استفاده از فلرات بی‌کیفیت برای بدنه کولر و تابش آفتاب، همگی دست به دست هم می‌دهند تا بدنه کولر در معرض زنگ زدگی قرار گیرد. بعلت چسبندگی زیاد یک لایه نازک S500 می توان از زنگ زدگی کف کولر جلوگیری کرده و در صورتی که کف آن دچار پوسیدگی و یا سوراخ های ریز باشد با کمک یک لایه کارتن سوراخ ها را گرفت. برای این کار ابتدا می بایست کف کولر را با برس سیمی یا سنباده زنگ زدائی نمود و سپس عایق رطوبتی  S500 را با آب مخلوط کرده و یک لایه تقریبی به ضخامت یک میلی متر بر روی آن اجرا نمود . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کف کولر عایق کف کولر, عایق رطوبتی ضد زنگ کولر

بهترین زمان برای عایق کاری کولر آبی، فصل تابستان است این موضوع به این معنی است که وجود هوای گرم و باران کمتر باعث می شود تا این عایق کاری بهتر صورت گرفته و محکم تر شود و از آسیب جدی به کولر آبی جلوگیری خواهد شد. آب املاح و رسوباتی دارد که ماندن آنها در کف کولر آبی، باعث می شود این قسمت دچار زنگ زدگی شود و در آن سوراخ به وجود بیاید. مخصوصا در بعضی از شهرها که آب شور است، نمک موجود در آب می تواند آسیب زیادی به کف کولر برساند، اگر چنین حالتی در شهر شما وجود دارد، توصیه می کنیم که حتما هر چند وقت یکبار کولر آبی خودتان را نظافت کنید تا از رسوب املاح آب در آن جلوگیری شود و دوام بدنه آن افزایش پیدا کند.