انواع عایق های رطوبتی ضد آب کننده استخر در گوهردشت : اکثریت افراد، سازه استخر را ضد آب می‌دانند، در حالی که چنین نیست! سازه استخر ضد آب نیست. این حقیقت تعجب‌آور به نظر می‌رسد؛ ممکن است استخرهای فایبرگلاس به عنوان استخرهای ضد آب معرفی شوند، اما عموم استخرها که از بتن ساخته شده‌اند، ضد آب و عایق رطوبت به شمار نمی‌روند؛ بتن بستر متخلخلی دارد که مستعد نفوذ آب است پس برای حفاظت از آن در برابر نفوذ آب و رطوبت (باعث آسیب به سازه می‌شود)، افزایش میزان کارآمدی آن، کاهش هزینه تعمیر و نگهداری و ممانعت از نشت احتمالی آب‌های زیر زمینی می‌بایست در هنگام ساخت علاوه بر به کارگیری برخی از تمهیدات، یک عایق رطوبتی مناسب را انتخاب و استفاده کرد. امروزه محصولات گوناگونی نظیر ژل میکروسیلیس، چسب بتن، واترپروف‌ها، واتراستاپ و توری فایبر گلاس برای آب بندی و عایق بندی انواع استخر تولید و به بازار عرضه شده‌اند که به کار گیری هر یک از این محصولات می‌تواند در نوع خود به ضد آب شدن سازه بتنی استخرکمک کند.

انواع عایق های رطوبتی ضد آب کننده استخر در گوهردشت

البته کسب اطلاعات درباره آن‌ها پیش از تصمیم‌گیری نهایی علاوه بر آسان‌تر نمودن انتخاب، میزان موفقیت را نیز بر اساس شرایط، افزایش خواهد داد. از این رو در این مطلب پس از بیان اهمیت آب بندی استخر و بهتر زمان برای این کار، به معرفی برخی از محصولات و شیوه‌های آب بندی استخر، در جهت ارائه اطلاعات درست، پرداخته خواهد شد. آب بندی سازه بتنی استخر را می‌توان به شیوه‌های مختلف در طی پروسه ساخت یا پس از اتمام آن انجام داد. همانطور که بیان شد، بتن ماده‌ای متخلل است. این ماده به خوبی آب را جذب می‌کند و همین جذب و نفوذ آب به داخل آن در مقادیر مناسب در طول فرآیند عمل آوری، مقاومت این ماده را افزایش داده و دوام آن را بیش‌تر می‌کند. اما همین ماده که یک جزء ضروری در ساخت بتن است اگر که بیش از حد به بتن اضافه شود (به آن نفوذ کند)، به دلیل خاصیت مویینگی ، مخرب بوده و با پایین آوردن کیفیت این ماده مهم، عملکرد آن را دچار مشکل می‌کند. به همین دلیل، استفاده از افزودنی‌های آب بند کننده همچون ژل میکروسیلیس و به کارگیری روش‌های آب بندی سازه بتنی ضروری خواهد بود. جهت‌ اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

مواد عایق کاری استخر مواد عایق کاری استخر، بهترین عایق استخر

استخر یک فضای سه بعدی است، که از یک جهت آزاد است. سازه استخر به دو شکل خاکی و بتنی وجود دارد. جهت سطوح آزاد برای استفاده و بهره بردای از سیالات داخل آن است. مهم‌ترین موضوع اجرای صحیح سازه دیوار و کف استخر است. طرح اختلاط مناسب برای آب بندی و اجرای استخرها یک موضوع بسیار مهم و حیاتی است. اگر کلیه مواد و روش‌های نوین آب بندی و محافظت استخر نیز به کار رود، در صورت ضعف در سازه و ترک خوردن قسمتی از استخر تمام اقدامات انجام شده باطل خواهد شد. پس دقت در اجرا و انجام مطالعات کافی از ساختار ژئوتکنیکی منطقه و به کاربردن مصالح مناسب و اکیپ اجرایی قوی ضامن کیفیت نهایی استخر خواهد بود.