کاربرد پرایمر کوتینگ ایزولاسیون سطوح بتنی و مخازن : کوتینگ بتن در حقیقت یک پوشش یک جزیی منعطف می باشد که بر اساس مواد پلیمری محلول در آب ساخته شده است. این مایع غلیظ تک جزئی  آب بند کننده سطوح بتنی بر اساس امولسیون قیری  تقویت شده با لاتکس بوده و قابلیت این را دارد که پس از ترکیب شدن با آب به حالت رقیق در بیایید. کوتینگ بتن از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است به حدی که پس از خشک شدن، به رنگ سیاه تغییر رنگ داده و چسبندگی زیادی را در سطوح بتنی، سنگ، آجر، و سایر مصالح ایجاد می کند. به این ترتیب سطوح بتن در برابر عوامل آسیب زای محیطی از جمله نور خورشید، گرما، سرما و حتی یخ زدگی محافظت می شود.

کاربرد پرایمر کوتینگ ایزولاسیون سطوح بتنی و مخازن

طریقه اصلی استفاده از کوتینگ بتن به شکل اسپری است. به این نحو که دو پوشش بتنی را به واسطه کوتینگ بتنی اسپری می سازند و سپس سطوح آغشته شده به کوتینگ بتن را بهم متصل می کنند. این در حالی است که از طرق دیگر یعنی ماله، غلطک و برس نیز می توان کوتینگ بتن را مورد استفاده قرار داد. از آنجایی که مصالح دارای ساختار متفاوتی هستند در زمان چسباندن آنها به هم باید نکات خاصی را رعایت کرد. به طور مثال قبل از اینکه سطوح بتنی را با استفاده از ماله یا غلطک آغشته به کوتینگ بتنی نمایند باید علاوه بر نبود موانع بین سطوح نسبت به میزان رطوبت مصالح نیز اطمینان کسب نمایند. به این معنی که وقتی می خواهند سطوح مصالح را چسب کاری کنند نباید میزان آب موجود در مصالح از حدی تجاوز کند که کاملا مشهود و قابل رویت باشد. با این حساب تنها وجود کمی رطوبت در آغشته سازی سطح مصالح به کوتینگ بتن عیبی ندارد. نکته مهم و قابل توجه در زمان چسباندن سطوح گرم و خشک با استفاده از کوتینگ بتن این است که قبل از اجرا، لایه اصلی با استفاده از پرایمر زنی مرطوب و آماده گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

پرایمر کوتینگ بتن پرایمر کوتینگ بتن، انواع عایق پاششی بتن

موارد کاربرد کوتینگ بتن :

  • مخازن و سازه های نگه داری آب
  • پوشش فونداسیون و پی های مدفون در خاک
  • جهت ایجاد لایه آب بند بر روی بتن و آجر
  • ترمیم انواع سقف ها با پوشش قیر گونی و آسفالت و به عنوان یک لایه محافظ در برابر رطوبت بر روی صفحات روی، آلومینیم، بتن، ملات سبک، تخته، سنگ، آزبست و ورق آهن موج دار.
  • به عنوان چسب برای نصب قطعات کفپوش چوبی، تخته های عایق کننده، ورق های پلی استایرین منبسط شده و چوب پنبه.