عرضه عایق رنگی نانو ضد رطوبت بام در سراسر کشور : فراورده های عایقی ممانعت کننده از نفوذ رطوبت زمانی که در سطح مورد نظر استفاده می شوند سطح را کاملا آببندی می نمایند.این محصولات آب گریز نوین جرم بسیار کمی دارند به گونه ای که در جریان آببندی سازه ها بار اضافه ای را به ساختمان تحمیل نمی کنند. از دیگر قابلیت ها و توانایی های این محصولات توان پایداری و مقاومت بالا در برابر فشارهای هیدرولیکی آب و همچنین قابل حریق نبودن آن می باشد. در بازار پرتنوع و رقابتی امروز که فراورده های مختلف آببندی وجود دارد، ساختار هر کدام از آنها از عناصر ومواد مختلفی ساخته شده است که این ترکیبات و عناصر به کار رفته در مرغوبیت و کیفیت فراورده نهایی تاثیر چشمگیری دارد. عایق های رطوبتی نانو جدید جایگزین عایق های نسل قبل مانند ایزوگام و قیرگونی شده است. این عایق ها برای عایقکاری و رنگ آمیزی همزمان استخر ، آبنما ،شیروانی ، مخزن های نگهداری آب شرب ، حوض و آبنما بهترین انتخاب است. عایق نانو پلیمری نانواستاپ پایه آب بوده و در ابتدا به صورت مایعی غلیظ است. پس از اجرا روی سطح تغییر شکل میدهد و به لاستیکی متراکم تبدیل می شود.

عرضه عایق رنگی نانو ضد رطوبت بام در سراسر کشور

مهمترین نکته در زمان اجرا ، توجه به خشک بودن صد درصدی سطح است . عدم توجه به این نکته تبله کردن عایق پس از اجرا را به همراه خواهد داشت. این عایق مانع از عبور رطوبت می شود و سطح را کاملا عایق کاری می کند. خاصیت کشسان این محصول در برابر ترک های مویی و سطحی کاملا مقاوم بوده و پاره نمی شود. تنوع رنگی بالا،ضد اشعه UV، ضد سایش، خاصیت کشسان بالا، مقاومت بالا دربرابر اسید از دیگر مزایای عایق های رنگی نانویی میباشد. یکی از مهمترین مزایای این رنگ ضد آب سرعت بالا و سادگی در اجرای آن برروی سطوح است بصورتی که با کمی دقت حتی توسط خود شخص نیز قابل اجرا بوده و میتواند سطح مورد نظر خودرا عایقکاری رطوبتی و رنگ آمیزی نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق رنگی پشت بام عایق رنگی پشت بام، انواع پوشش رطوبتی رنگی

این فراورده های آب گریز کننده سطح محصولی حاصل اختلاط رزین آکریلیک های پایه آب هستند که برای عایق کاری پشت بام و سطوح دیگری مانند حمام، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، بالکن و… استفاده می گردند. این محصولات خاصیت کشسانی و ارتجاعی بسیار زیادی دارند که توان مقاومت ویژه ای به این محصولات بخشیده است، به گونه ای که می توانند  در مواجه با تنش ها و معضلات ناشی از تغییرات دمایی با دامنه گسترده و نقاط انجماد و انبساط به خوبی پایداری نشان دهند ودچار ترک، درز و تبله نشوند.