استفاده از نانو رنگ ضد خوردگی جهت جلوگیری از تخریب فلزات : ساختمان و تجهیزات نصب شده در واحدهای تولید مواد شیمیایی بایستی در برابر مواد خورنده حفظ شوند ،بتون و فولاد در اثر تماس با این مواد و عوامل سخت محیطی ,دچار فرسایش میشوند .اجرای سیستم کاشی و سرامیک ضد اسید یکی از روشهای مناسب حفاظت سطوح به مدت طولانی در برابر عوامل خورنده محیط می باشد . خصوصیات عالی در محصولات نانو رنگ ضد خوردگی باعث پر فروش شدن این محصولات شده است. رنگ های نانو با خاصیت انعطاف پذیری بالای خود می توانند تمامی ترک ها پر کنند. با نفوذ کامل این رنگ ها بر روی سطوح امکان ایجاد خش وجود نخواهد داشت. همین ویژگی در کنار چسبندگی عالی رنگ های نانو می تواند از نفوذ رطوبت یا آب به سطوح جلوگیری کند. در مجموع این ویژگی ها می تواند به عنوان مزایای عالی رنگ های نانو را به رنگ های ضد خوردگی دائم مبدل سازد.

استفاده از نانو رنگ ضد خوردگی جهت جلوگیری از تخریب فلزات

خصوصیات و مزایای استفاده از نانو رنگ ضدخوردگی و خصوصیات عالی در محصولات نانو رنگ ضد خوردگی باعث پر فروش شدن این محصولات شده است. رنگ های نانو با خاصیت انعطاف پذیری بالای خود می توانند تمامی ترک ها پر کنند. با نفوذ کامل این رنگ ها بر روی سطوح امکان ایجاد خش وجود نخواهد داشت. همین ویژگی در کنار چسبندگی عالی رنگ های نانو می تواند از نفوذ رطوبت یا آب به سطوح جلوگیری کند. علاوه بر ممانعت از خوردگی، پوشش‌های صنعتی  سطحی نچسب برای مواد، مقاومت سایشی و شیمیایی نیز به وجود می‌آورد. این مقاومت‌ها با استفاده از موادی همچون اپوکسی و فلوئورپلیمر در ساخت پوشش‌ها حاصل می‌گردد. این پلیمرها به داشتن مقاومت بالا در برابر اسیدها، بازها و حلال‌های شیمیایی که منجر به تخریب فلزات می‌شوند، شناخته شده هستند. در این پوشش‌ها استفاده از فسفات‌ها به منظور دستیابی به بیشترین عملکرد در برابر خوردگی نیز امکان پذیر است. این پوشش‌های با کیفیت در حالت‌های پودری، آب پایه، الکترواستاتیک و … نیز موجود می‌باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

رنگ ضد خوردگی نانو رنگ ضد خوردگی نانو، پوشش ضد خوردگی در کرج

ویژگی های رنگ نانو :

  • مقاوم در برابر خوردگی
  • مقاومت در برابر شرایط جوی نامساعد
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • زمان خشک شدن کوتاه
  • قدرت چسبندگی بالا
  • میزان پوشانندگی عالی
  • مقاومت در برابر باران های اسیدی و محلول های قلیایی
  • قابل استفاده برای انواع سطوح فلزی، چوبی، سیمانی، آجری و گچی.

استفاده از نانو صفحات کلی به‌عنوان ماده افزودنی در این رنگ ضدخوردگی، موجب افزایش مقاومت پوشش در برابر آب، روغن و هوا می‌شود. همچنین چسبندگی رنگ نسبت به سطح بیشتر شده و مانع نفوذ اکسیژن به سطح می‌شود