بهترین عایق های آب بند کننده سازه بتن استخر در کرج: نگهداری از استخرهای خانگی مشکلات و معضلات خاص خود را دارد مخصوصا اگر استخر رو باز در محوطه ی باغ یا حیاط خانه باشه، در پاییز برگ خشک درختان به داخل استخر فرو می ریزند که همین امر باعث میگردد آب استخر آلوده و کثیف گردد، در زمستان درصورت رخ دادن برف و بوران امکان رسوخ سرما به بدنه ی استخر هست بنابراین با دردسر تعمیرات پر هزینه ی آن رو به رو خواهید شد، مشکلات از کار افتادن پمپ و فیلترینگ تا گرفتن جلبک و تغییرات PH و کلرزنی نیز که از معضلات همیشگی استخر های خانگی می باشد، بنابراین در این مقاله ما قصد داریم صرفا به بخش نحوه ی آب بندی و ضد آب کردن بدنه ی استخر بپردازیم تا شما مخاطبان گرامی بتوانید با خیال آسوده بدور از نگرانی درخصوص نشت آب استخرهای خود به بیرون را در ویلا هایی که به صورت همیشگی در آن زندگی نمی کنید، نداشته باشید.

بهترین عایق های آب بند کننده سازه بتن استخر در کرج

آب بندی سازه بتنی استخر را می‌توان به شیوه‌های مختلف در طی پروسه ساخت یا پس از اتمام آن انجام داد. همانطور که بیان شد، بتن ماده‌ای متخلل است. این ماده به خوبی آب را جذب می‌کند و همین جذب و نفوذ آب به داخل آن در مقادیر مناسب در طول فرآیند عمل آوری، مقاومت این ماده را افزایش داده و دوام آن را بیش‌تر می‌کند. اما همین ماده که یک جزء ضروری در ساخت بتن است اگر که بیش از حد به بتن اضافه شود (به آن نفوذ کند)، به دلیل خاصیت مویینگی ، مخرب بوده و با پایین آوردن کیفیت این ماده مهم، عملکرد آن را دچار مشکل می‌کند. به همین دلیل، استفاده از افزودنی‌های آب بند کننده همچون ژل میکروسیلیس و به کارگیری روش‌های آب بندی سازه بتنی ضروری خواهد بود. جهت‌ اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

آب بند کننده بتن استخر آب بند کننده بتن استخر، انواع عایق استخری

بهترین زمان آب‌بندی استخر :

آب بندی استخر را می‌توان پس از اتمام ساخت و یا در حین ساخت و با ترکیب کردن موادی نظیر آب بند کننده به مواد سازنده در استخرهای بتنی و یا استفاده از راهکارهایی مناسب انجام داد. اما طبق بررسی‌های صورت گرفته به ویژه برای استخرهای بتنی اولویت در آب بندی بتن در زمان اختلاط و بتن ریزی با اضافه کردن موادی همچون ژل میکروسیلیس است. البته لازم است توجه شود که این زمان بهترین زمان برای آب بندی استخر است و نه تنها زمان برای عایق سازی آن! چرا که همانطور که بیان شد در اوقات و مراحل دیگری نیز می‌توان این عمل را انجام داد. به عنوان مثال ممکن است استخری بتنی پیش‌تر ساخته شده است و حال بر اساس اندازه‌گیری‌ها و بررسی‌های صورت گرفته نیاز به آب بندی احساس می‌گردد. در این هنگام نیز امکان انجام آب بندی و عایق بندی استخر وجود خواهد داشت.