اهمیت عایق کاری و آب بندی نما توسط چسب عایق سنگ : چسب سنگ های دوجزئی علاوه بر چسباندن سنگ به سطوح مختلف ، برای تعمیرات سنگ ( نظیر ترمیم ، درزگیری ) ، اتصال آهن به سیمان ، اتصال سنگ های مصنوعی و چسباندن صفحات چندلایه ای به هم و… نیز به کار می رود .سرعت کار با استفاده از این چسب ها بالاست ، گیرایی زیادی دارند و به سرعت خشک می شوند . البته تحت برندهای مختلفی دربازار وجود دارند . از این رو نمی توان توقع عملکرد و نتیجه یکسانی از آن ها داشت .مساله دیگر درخصوص نحوه ترکیب و تهیه این چسب هاست که برای دستیابی به نتیجه ای مطلوب می بایست مطابق با دستورالعمل های درج شده بروی هر محصول عمل کرد .

اهمیت عایق کاری و آب بندی نما توسط چسب عایق سنگ

آب بندی نمای ساختمان اقدامی است که با هدف جلوگیری از نفوذ رطوبت به درزها و ترک‌های نما صورت می‌گیرد. در مواقعی که مصالح نمای ساختمان نسبت به آب حساس باشند و یا به هر دلیلی در گوشه و کنار بنا ترک و درزهای متعددی به وجود آمده باشد، آب‌بندی نما ضرورت پیدا می‌کند تا از تغییر ظاهر ساختمان، نشت آب به فضای داخل، تبله کردن گچ روی دیوار و خیس شدن لوازم منزل جلوگیری به عمل آید. در واقع آب‌بندی نما یکی از معیارهای مهم کیفیت ساختمان تلقی می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

انواع چسب سنگ نما انواع چسب سنگ نما، اجرای عایق کاری نما

  • ارزانتر از مواد قدیمی می باشد
  • قابل استفاده در محیط مرطوب و بیرون ساختمان است
  • از مواد سیمان در ساختارش استفاده شده و ضد آب است
  • به صرفه بوده و مواد داخل آن اصلاح شده و مناسب شرایط جوی ایران است.

انواع چسب های ضد آب سازی :

  1. چسب z90
  2. چسب کاشی و یا آنتیک
  3. چسب بتن
  4. چسب اکواریوم
  5. چسب تیوپی
  6. چسب یک دو سه
  7. چسب های پلی اورتان

بعد از تهیه چسب باید بدانید که کدام را باید باهم ترکیب کنیم که این بستگی به جنس نما دارد. کشما می توانید از چسب پودری برای بخش های مختلف ساختمان استفاده کنید و بیشتر پروژه های ساختمانی از این ماده برای ساخت و ساز بهره می برند و بسیار شناخته شده و در بین سازندگان این ماده جا افتاده چون مزیت های زیادی دارد که در پایین به آن اشاره می شود. شما می توانید از آن برای نصب کاشی و سرامیک، سنگ، اسلب و پرسلان ها استفاده نمایید و قیمت پودر سرامیک بسیار مناسب برای سازندگان بوده و به صرفه تر از مواد سنتی بوده و می شود در بخش ها مختلف از آن بهره ببرد.