خرید عایق ترمیم قیر فوری مایع آب بندی در کرج : قیر ماده‌ای به رنگ سیاه تا قهوه‌ای تیره است که در دمای محیط حالت جامد دارد؛ اما با افزایش دما، به حالت خمیری و سپس مایع می‌گردد. به‌طور کلی این ماده به‌شدت کاربردی است چراکه دو ویژگی غیرقابل نفوذ بودن در برابر آب و چسبنده بودن، این ماده‌ی خمیری شکل را محبوب کرده است. قیرهای محلول از حل کردن قیرهای خالص در حلال های نفتی به دست می آید. نوع و کیفیت قیرهای محلول به کیفیت قیرهای خالص اصلی، نوع و مقدار حلال بستگی دارد. هر اندازه مقدار حلال های نفتی در قیر محلول زیادتر باشد، روانی یا ویسکوزیته آن بیشتر است. معمولاً درصد حلال مصرفی در قیرهای محلول از 20 تا 50 درصد تغییر می کند. قیرهای محلول در راهسازی برای اندودهای سطحی، نفوذی،آسفالت سطحی، آسفالت سرد کارخانه ای و یا آسفالت مخلوط در محل و غیره مصرف می شود.

خرید عایق ترمیم قیر فوری مایع آب بندی در کرج

این محصول جهت اببندی و اجرا موضعی روی ایزوگام هایی هست که بر اثر مرور زمان پوسیده شده یا ترک خورده است و دچار نشت نم و رطوبت گردیده است که پس از اجرا ظرف چند ساعت خشک شده و سطح را آب بند می کند. عایق ترمیم فوری ایزوگام نانو بصورت قیر مایع رزین بوده و می توانید با قلمو روی سطح ایزوگام یا زیر ایزوگام اجرا کنید و درزها را با این قیر پر کنید و از نفوذ آب به ساختمان جلوگیری کنید . درزهای باز شده یا لبه های ایزوگام که روی هم نصب شده و یا بخش هایی که از سطح جدا شده را می توانید با این محصول بچسبانید و آب بند کنید . این محصول پس از خشک شدن مانند یک لایه کاملا مقاوم و 100درصد الاستیته با چسبندگی فوق العاده و حالت کشسانی بالا روی سطح عمل می نماید. از این محصول برای آب بندی روی قیر گونی و اسفالت بصورت موضعی نیز می توانید استفاده کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

قیر فوری مایع قیر فوری مایع، بهترین عایق قیر

این محصول بصورت قیر مایع رزین بوده و میتوانید با قلمو روی سطح ایزوگام یا زیر ایزوگام اجرا کنید و ذرزها را با این قیر پر کنید و از نفوذ آب به ساختمان جلوگیری کنید. درزهای باز شده یا لبه های ایزوگام که روی هم نصب شده و یا بخشهایی که از سطح جدا شده را میتوانید با این محصول بچسبانید و آببند کنید. این محصول پس از خشک شدن مانند یک لایه کاملا مقاوم و 100 درصد الاستیته با چسبندگی فوق العاده و حالت کشسانی بالا روی سطح عمل می نماید. از این محصول برای اببندی روی قیر گونی و اسفالت بصورت موضعی نیز می توانید استفاده کنید.