فروش انواع عایق های سقفی در کرج تهران : عایق کاری سقف کاذب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد زیرا اگر ای کار به خوبی انجام نشود در زمستان ها هوای گرم خانه به بیرون و در تابستان ها هوای گرم به داخل خانه ورود پیدا می‌کند. در حال حاضر مشکلات بسیار زیادی در سقف ساختمان دیده می‌شود که مهم ترین علت ایجاد این مشکلات، عایق کاری نامطلوب و نام مناسب سقف ساختمان می‌باشد. در انجام عایق کاری سقف کاذب افراد باید به موارد بسیار زیادی توجه داشته تا بتوانند از نم زدگی و از بین رفتن فضای ساختمان تان جلوگیری نمایید. عایق پشم سنگ نیز یک عایق معدنی است که از تحمل حرارتی بسیار بالا برخوردار می باشد. این عایق از سنگ بازالت که حاصل فعالیت های آتشفشانی است تولید می شود.

فروش انواع عایق های سقفی در کرج تهران

مقاومت حرارتی این متریال آن را به عایقی ایده آل برای مکان هایی نظیر پالایشگاه ها، لوله های حجیم صنعتی، نیروگاه ها و صنایع مختلف تبدیل کرده است. پشم سنگ کندسوز است و می تواند حرارت 750 درجه سانتی گراد را تحمل نماید. عایق پشم سنگ عایقی صوتی و حرارتی است که در حال حاضر برای عایق کاری انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های بارز این عایق عدم جذب آب و رطوبت است، در نتیجه امکان رشد قارچ، کپک و باکتری در آن وجود ندارد. علاوه بر آن این عایق مکان خوبی برای رشد حشرات به شمار نمی آید. پشم سنگ را می توان به عنوان نمونه ای از بهترین عایق حرارتی در نظر گرفت. عایق حرارتی ماده است که با استفاده از آن می‌توان از از انتقال حرارت از مکانی به مکان دیگر جلوگیری کرد، عایق حرارتی بهترین گزینه برای کنترل و صرف جویی کردن در مصرف برق است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

عایق بندی سقف سازه عایق بندی سقف سازه، انواع عایق سقفی

همان طور که در متن گفته شد بدون عایق کاری کردن سقف ساختمان، هوای گرم در فصل زمستان از سقف خارج و هوای سرد نیز در فصل تابستان از سقف خارج می‌شود که با استفاده از عایق حرارتی سقف کاذب می‌توان از این اتفاق جلوگیری کرد. انواع سقف عایق حرارتی موجود برای سقف ساخنمان شامل عایق فایبرگلاس، عایق پشم سنگ، عایق نانو، عایق سلولوزی و فوم پلی‌یورتان می‌باشد که بهترین آن ها نیز عایق فوم پلی‌یورتان است. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند بر روی عایق کاری سقف کاذب ساختمان‌ها تاثیر بگذارند و بهتر است بدانید که عایق کاری سقف به دو روش گرم و سرد انجام می‌شود که در روش گرم عایق در داخل ساختمان نصب می‌شود و در روش سرد عایق کاری سقف بیرون از فضای داخلی ساختمان انجام می‌شود که می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.