خرید مواد و پوشش عایق بندی سقف ساختمان ها ::هر چیزی که مانع عبور جرم و انرژی شود، عایق می‌گویند. عایق‌ها موادی هستند که به صورت پوشش روی سقف، کف و دیوارهای ساختمان به کار می‌روند.  عایق‌های ساختمانی استفاده‌های متفاوتی دارند. بعضی از آن‌ها برای جلوگیری از رد و بدل شدن حرارت یا سرما در ساختمان به کار می‌روند. عایق‌های رطوبتی برای جلوگیری از ورود و خروج آب و رطوبت و عایق‌های صوتی برای کنترل صدا و کاهش آلودگی صوتی در ساختمان، استفاده می‌شوند. عایق بندی سقف و همچنین آب بندی سقف یکی از امور مهم و تاثیر گذار در امور ساختمانی و امنیتی آن به شمار می آید.

خرید مواد و پوشش عایق بندی سقف ساختمان ها

اهمیت این مسئله زمانی پدید می آید که شما بدانید عایق بندی سقف برای جلوگیری از هدر رفت انرژی گرمایشی و سرمایشی در فصل های زمستان و تابستان لازم است. از آنجا که هوای گرم تمایل زیادی به بالا رفتن دارد، عایق مناسبی در فصل تابستان و هوای گرم به شمار می آید که از هدر رفت گرما و حرارت جلوگیری کند. عایق های متفاوت صوتی، حرارتی و رطوبتی وجود دارند که برای موقعیت های مختلف در ساخت و ساز به کاربرده می شوند. قیمت عایق با توجه به نوع، ضخامت، دانسیته و پارامترهای موثر دیگر، متفاوت می باشد. برای انتخاب و خرید عایق مناسب ابتدا لازم است با توجه به شرایط، نوع و کاربری آن، مشخص شده و سپس با در نظرداشتن پارامترهای مشخصی چون ضخامت عایق مورد نظر، نسبت به خرید آن اقدام شود. یکی از کارکرد های مهم عایق های سقف محافظت سازه در برابر رطوبت و هوای بارانی می باشند که رطوبت را در خود راه نمی دهند. هر چه عایق به کار رفته در ساختمان ها، میزان بیشتری از این ویژگی را داشته باشد، آن عایق به عنوان یک عایق سقف خوب مورد استفاده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

عایق صوتی سقف عایق صوتی سقف، انواع عایق سقف

عایق های متفاوت صوتی، حرارتی و رطوبتی وجود دارند که برای موقعیت های مختلف در ساخت و ساز به کاربرده می شوند. قیمت عایق با توجه به نوع، ضخامت، دانسیته و پارامترهای موثر دیگر، متفاوت می باشد. برای انتخاب و خرید عایق مناسب ابتدا لازم است با توجه به شرایط، نوع و کاربری آن، مشخص شده و سپس با در نظرداشتن پارامترهای مشخصی چون ضخامت عایق مورد نظر، نسبت به خرید آن اقدام شود. برخی از ویژگی های مربوط به ساخت خانه ها برای ساخت چوب وجود دارد. برای اولین بار در ساخت و ساز از عایق سقف چوبی نامطلوب نیست، تا زمانی که انبساط کامل ساختمان رخ دهد. اول، نقص های شناسایی حذف می شوند، و سپس فعالیت های باقی مانده مجاز می باشد. برای کار در یک خانه چوبی، بیشتر مواد مدرن مناسب هستند، اما برای هر انتخاب، عایق سقف باید با توجه به تکنولوژی مناسب ارائه شده توسط سازندگان آن ساخته شود.