قیمت عایق های استخری پایه آب در کرج تهران : عایق استخری، رنگی بر پایه رزین آکریلیک پایه آب است که به‌منظور آب‌بندی بهبود یافته و با پر کردن ترک‌های مویی، پوششی یک پارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم آب و رطوبت هستند ایجاد می‌کند. عایق استخری آبی با قابلیت چسبندگی و ارتجاعی بسیار بالا و مقاومت در برابر محلول‌های شیمیایی، مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه نانو است. نانو عایق رطوبتی استخر غیرقابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد قارچ و ضد جلبک است و بر روی کلیه سطوح قابل‌اجرا می‌باشد. عایق رطوبتی استخر (عایق آبی استخر) جایگزین ایزوگام، ورق پلیمری و سایر مصالح سنتی جهت ایزولاسیون استخر و مخازن آب است. عایق استخری بهترین گزینه برای رنگ‌آمیزی مخازن آب شرب و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن است. 

قیمت عایق های استخری پایه آب در کرج تهران

عایق استخر کشاورزی برای جلوگیری از به هدر رفتن آب مورد استفاده قرار می گیرد.  استخر های کشاورزی برای جمع آوری آب جهت فعالیت های کشاورزی، پرورش ماهی و … مورد استفاده قرار می گیرند. از همین رو عایق استخر کشاورزی دارای اهمیت بسیاری است. یکی از انواع عایق هایی که اکثر افراد از آن استفاده می نمایند، عایق پلیمری استخر است که به صورت کامل فضای داخل استخر را ضد آب می نماید. قیمت عایق پلیمری استخر نیز به مراتب خوب و مقرون به صرفه می باشد. باید در نظر داشته باشید که جهت جلوگیری از کمبود آب، کشاورزان اغلب در زمین های خاکی خود اقدام به حفر استخرهای خاص می نمایند که در آن بتوانند آب مورد نیاز را ذخیره نمایند. از همین رو عایق بندی آنها برای جلوگیری از به هدر رفتن آب بسیار با اهمیت است. در این مقاله به صورت کامل در مورد انواع عایق ها، قیمت ها و … صحبت خواهد شد. نفوذ آب یکی از عواملی است که باعث نم و رطوبت در استخر و ساختمان ها می شود و اگر برای جلوگیری از آن اقدامی نشود باعث ایجاد خسارت و کاهش عمر مفید ساختمان می شود، عایق های رطوبتی امروزه در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. این نوع عایق پوششی است که امروزه می توان در عایق بندی پشت بام ها، استخر، دیوار ها و لوله ها در برابر نفوذ آب استفاده نمود، این نوع عایق از انواع مختلفی تشکیل شده است و هر کدام از آن ها برای مکان به خصوصی استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت عایق استخری قیمت عایق استخری, عایق کاری انواع سطوح

عایق نانو استخر بر پایه رزین های اکرلیک و آب بند کننده های نانو و افزودنی های خاص شیمیایی فرموله شده است که جهت عایق نمودن استخرهای نوساز و یا استخر های قدیمی به کار برده می شود این عایق بدلیل کشسان بودن بهترین گزینه برای پوشش ترک های مویی و آببندی کامل استخر و پوششی یکپارچه با قابلیت عایق بودن برای سطوحی که درمجاورت دائمی با آب و رطوبت هستند ایجاد می کند. عایق استخری دارای قابلیت پوشش دهی جهت رنگ آمیزی و عایق کاری همزمان است.