بهترین ایزوگام استخری جهت ایزولاسیون و آب بندی  : استخرها نیاز به عایق‌کاری دارند. فرقی نمی‌کند استخر برای چه مصرفی ساخته شده باشد. اگر بخواهیم در مصرف آب و نگهداری استخر به خوبی عمل کنیم، باید استخر خود را نسبت به رطوبت عایق کنیم البته قیمت عایق ایزوگام استخری ، در بازار متفاوت است. تفاوت در هزینه عایق استخر، از عوامل مختلفی ناشی می‌شود. عوامل مختلفی که هر کدام در انتخاب ما موثر خواهند بود. قبل از انتخاب عایق استخر باید از این عوامل آگاهی داشته باشیم. آنگاه می‌توانیم مقایسه عایق‌ ها را با استفاده از مبنای دیگری انجام دهیم. هر چه در این مقایسه حرفه‌ای‌ تر عمل کنیم، خرید ایزوگام استخر راحت‌ تر خواهد بود.

بهترین ایزوگام استخری جهت ایزولاسیون و آب بندی

علاوه بر آنچه بیان شد لازم است بدانید جهت ایزولاسیون این مکان با استفاده از ایزوگام، نکاتی باید مورد توجه قرار گیرد. یکی از مهمترین این نکات نحوه نصب ایزوگام می‌باشد که جهت این هم بهتر است از افراد باتجربه کمک بگیرید. همچنین دقت داشته باشید که استخر ها از دیوارهای سیمانی تشکیل می‌شوند. به همین خاطر بهتر است برای خشک شدن رطوبت سیمان مدتی صبر کنید تا به پوشش  آن لطمه ای وارد نشود. همچنین قبل از هر کاری باید با استفاده از فشار هوا شن و خاک های برجا مانده را از محل نصب ایزوگام جدا نمایید. در خصوص نحوه انتخاب بهترین ایزوگام استخری باید ابتدا نوع جنس این ایزوگام ها را مد نظر قرار دهید. دقت داشته باشید که این عایق ها از لحاظ جنس رتبه بندی شده و چنانچه بخواهید ایزوگام استفاده شده عمر بیشتری داشته باشد لازم است بهترین نوع آن را خریداری کنید. آب بندی استخر با ایزوگام، به منظور جلوگیری نفوذ آب به دیواره‌ها و کف استخر انجام می‌شود. البته این روش، دارای معایبی نیز هست. از آنجایی که ایزوگام مقاومت کمی در برابر جریان‌های متناوب سرما و گرما دارد، ممکن است با گذشت زمان دچار ترک شود. در این حالت اورلپ‌های روی هم قرار گرفته شده از هم جدا شده و آب استخر با فشار هیدرو استاتیکی بالا وارد لایه پشتی ایزوگام می‌شود . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ایزوگام در استخر عایق ایزوگام در استخر, انواع عایق استخری

بی شک استفاده از بهترین نوع ایزوگام برای استخر می تواند از اتفاقات پیش بینی نشده و خسارات احتمالی جلوگیری کند. ایزوگام استخری یکی از بهترین انواع عایق ایزوگام برای جلوگیری از رود نم و رطوبت است.  در محیط هایی مانند استخرها و در پروژه های آبی به این نکته حتماً باید دقت شود که نفوذ آب به محیط، موجب ایجاد خسارت های جدی خواهد شد، به همین علت هم خرید ایزوگام استخری تولید شده در شرکت ایزوگام هیرمان به صورت گسترده و یکپارچه توصیه می شود. عایق رطوبتی ایزوگام با توجه به ترکیبات خاص خود مانع از نفوذ آب به درون بافت خود میشود و در حال حاضر بهترین گزینه برای ساخت و احداث پروژه هایی مانند استخرها هستند.