نصب و اجرای عایق های صدا دیواری در ساختمان ها : اولین و واضح‌ ترین مشکلی که آلودگی صوتی برای انسان به همراه دارد، تاثیر بر آرامش روانی و اعصاب او است. آلودگی صوتی محیط باعث عصبانیت و تحریک پذیری انسان می‌شود و تمرکز و دقت او را مختل می‌کند. بی‌ خوابی، اختلالات خواب و خستگی ذهنی دیگر مضرات آلودگی صوتی هستند که سلامت انسان را در خطر قرار می‌دهند. علاوه بر این، طی تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده‌اند، ثابت شده است که آلودگی صوتی می‌تواند تاثیر منفی بر شنوایی انسان‌ها بگذارد.  از سر و صدای ترافیک و هیاهوی محله گرفته تا پژواک های داخلی در ساختمان های مسکونی و تجاری می تواند آزار دهنده باشد. بهترین راه برای مقابله با این سر و صدا، استفاده از عایق صوتی است.

نصب و اجرای عایق های صدا دیواری در ساختمان ها

طیف وسیعی از انواع عایق صوتی توسط تولید کنندگان مصالح ساختمانی ارائه می شود که برای جذب، انحراف و از بین بردن نویز طراحی شده اند. در واقع این متریال عایق به کنترل ورود صدا به ساختمان کمک می کنند. اما برای انتخاب عایق صوتی مناسب برای سازه، لازم است که ویژگی های آن ها را بدانید. عایق‌ های صوتی در واقع همان سد‌هایی هستند که بر سر راه صدا و نویز‌های خارجی قرار می‌گیرند و از ورود آن‌ها به خانه یا محل کار شما جلوگیری می‌کنند. همچنین این عایق‌ ها مانع عبور و انعکاس صدای محیط داخلی و خروج به محیط خارجی می‌شوند. عایق‌ های صوتی ساختمان، با توجه به نوع و ساختاری که دارند، با اینجا فاصله بین منبع صدا و محیط عایق شده یا جذب صدا، سکوت و آرامش از بین رفته را به محل زندگی شما باز می‌گردانند. به طور کلی، وظیفه عایق صدا در ساختمان، از بین بردن یا کاهش آلودگی‌های صوتی است. واضح است که هیچ عایقی نمی‌تواند ۱۰۰ درصد صداهای محیط را حذف کند اما کاهش این آلودگی‌ها قابل انجام است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

بهترین عایق صدا بهترین عایق صدا, پوشش فومی صوتی

عایق صوتی دیواری، نه تنها برای منازل و دوری کردن از انواع سر و صداهای محیط خانگی و اداری، بلکه حتی برای ایزوله کردن استودیو های ضبط صدا نسبت به انواع آواهای مزاحم نیز به درد می خورند. جالب است بدانید که عایق بودن دیوارها و استفاده از انواع عایق دیواری، هم در برابر صداهای موجود در فضا و هم در برابر صداهای ناشی از ضربات مکانیکی مانند اسباب کشی ها مقاوم هستند و از ورود هر گونه صدای مزاحم به داخل فضا جلوگیری می نمایند. در حال حاضر از بهترین عایق های صداگیر، پشم سنگ است که به عنوان عایق صدا در انواع دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد.