اجرای آب بندی و عایق کردن استخر در سراسر کشور : عایق کاری و آب بندی استخر مهمترین مرحله ساخت یک استخر یا حوض میباشد. تفاوتی ندارد که استخر ورزشی باشد، استخر مخصوص پرورش آبزیان و یا آبنما و غیره. مهم این است که آب از میان درزها و دیواره های استخر به بیرون نفوذ نکند. عایق استخر به مجموعه ای از محصولات اطلاق می شود که وظیفه آب بندی و عایق کردن استخر را برعهده دارند. انتخاب نوع مناسب این عایق ها بستگی به اندازه و کاربرد استخر دارد.

اجرای آب بندی و عایق کردن استخر در سراسر کشور

در زمان خرید محصولات عایقی و آب بند کننده با حجم زیادی ازفراورده های تولید شده در این زمینه مواجه می شویم که انتخاب را برای ما سخت می نماید. هر چند که این فراورده ها با یک هدف کلی و مشترک تولید می شوند اما در نکات جزئی با هم متقاوت هستند. در رابطه با تفاوت و اختلاف میان عایق استخر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • طول عمر و مدت دوام عایق ها عمر مفید و مدت پایداری در فراورده های آب بندی با هم متفاوت است.
  • بازسازی و ترمیم عایق ها عوامل تاثیر گذاری مانند چگونگی اجرای عایق ها، نگهداری و محافظت از آنها در دوره های زمانی مشخص این محصولات را نیازمند بازسازی و تعمیر مینماید. این مدت زمان در محصولات متفاوت فرق می کند.
  • حفاظت از محیط زیست  دوستداران محیط زیست و طبیعت در صنعت ساخت و ساز همواره به فکر استفاده از فراورده هایی هستند که حداقل آسیب و لطمه را به محیط وارد نماید. بنابراین در راستای دستیابی به این هدف بسیاری از محصولات عایقی عرضه شده به بازار این ویژگی را دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ایزوگام در استخر عایق ایزوگام در استخر, انواع عایق استخری

  • هزینه ها و عملیات اجرایی  عایق ها تفاوت های جزئی زیادی با هم دارند که یکی از این موارد هزینه های مربوط به خرید و اجرای آن می باشد. در واقع عمده بررسی در رابطه با هزینه عایق ها با مدت پایداری و دوام این فراورده بستگی دارد.
  • ویژگی های آب و هوایی محل مورد نظر فعالیت کارایی و چگونگی عملکرد محصولات آببندی در شرایط متفاوت آب و هوایی با هم فرق می کند. در راستای عایق استخر و دیگر سازه های هیدرولیکی باید با درنظر گرفتن شرایط بهترین گزینه که دارای حداکثر کارایی و عملکردی عالی باشد را انتخاب نمود. عایق استخر قابلیت ارتجاعی و چسبندگی بالایی دارد و از مقاومت بالایی در برابر محلول های شیمیایی برخوردار می باشد. این رنگ ها امروزه جزو مطمئن ترین عایق های رطوبتی بر پایه نانو محسوب می شوند.