هزینه اجرای ایزوگام پشت بام در مهرشهر کرج : نمایندگی رسمی ایزوگام در مهرشهر کرج، عهده دار کلیه ی فعالیت های مربوط به فروش و خدمات پس از فروش انواع مدل ها و برندهای ایزوگام در استان البرز است. این مرکز با سرلوحه قرار دادن شعار مشتری مداری در تمامی بخش هایش، همواره در تلاش بوده تا رضایت مشتریان را جلب کند. تعمیرات انواع ایزوگام در مهرشهر نیز از طریق همین مجموعه و به حرفه ای ترین شکل انجام می گردد. اگر دیدید که ایزوگام منزل یا محل کار شما آسیب دیده و یا سقف یا دیوار نم داده است، کافی است با تیم مجموعه گوهر شیمی عایق پایتخت تماس بگیرید. همکاران ما ضمن مراجعه به آدرس شما و بررسی محل، اقدامات لازم برای تعمیر ایزوگام و بهسازی لایه های آن را انجام می دهند. کارشناسان پس از بررسی دقیق، تعیین می کنند که آیا نیاز به تعویض ایزوگام و چسباندن ایزوگام جدید است و یا مشکل سطحی تر بوده و با یک ترمیم سطحی برطرف می گردد.

هزینه اجرای ایزوگام پشت بام در مهرشهر کرج

هزینه اجرای ایزوگام پشت بام در کرج به متراژ آن بستگی دارد. هر چقدر متراژ ساختمان و متراژ پشت بام بزرگتر باشد، هزینه اجرای ایزوگام نیز بیشتر خواهد شد. همچنین قیمت نصب ایزوگام معمولی، ایزوگام فویل دار، ایزوگام دولایه و … نیز متفاوت است. اما می‌توان ایزوگام ارزان باکیفیت را در پشت بام اجرا کرد. راه آن استفاده از خدمات مرکز پخش و نصب ایزوگام است. این مرکز با تهیه مستقیم ایزوگام از تولید کننده اصلی در حجم زیاد، آن را با قیمت ارزان‌تر تهیه می‌کند. در عین حال نیز بجای فروش آن به واسطه‌ها و پخش آن به‌صورت عمده، آن را بطور مستقیم برای خریدار نصب می‌نماید. این موضوع سبب می‌شود تا قیمت نصب ایزوگام در هر متر مربع بسیار کاهش یابد. از همین رو با استفاده از خدمات مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند، نه‌تنها می‌توانید از تخصص و تجربه کارشناسان این مرکز استفاده نمایید، بلکه می‌توانید ایزوگام باکیفیت را با قیمت بسیار ارزان تهیه کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام آب بندی ایزوگام آب بندی، خرید ایزوگام در کرج

یکی از موارد مهمی که در هنگام ساخت ساختمان‌ها باید به آن توجه شود، مقاوم‌سازی ساختمان در برابر رطوبت است. توجه به این امر در مناطقی که آب و هوای مرطوبی دارند مهم‌تر از سایر مناطق است. اگر سقف و دیوارها و کف یک ساختمان در برابر آب و رطوبت مقاوم نباشد، پس از مدتی با بارش باران و افزایش رطوبت هوا، ساختمان دچار مشکلاتی می‌شود.به همین منظور سقف و بام را عایق بندی میکنند