استفاده از عایق نانو برای عایق کاری مخزن ها : اصلی ترین و ساده ترین راه حل جلوگیری از داغ شدن و یا گرم شدن بیش از حد آب درون مخازن آب استفاده از سایبان است. با این کار به میزان قابل توجهی می توان آب درون مخزن را خنک داشت.قرار گیری مخزن آب به دور از نور مستقیم خورشید علاوه بر اینکه آب درون آن خنک تر خواهد ماند طول عمر مخزن را نیز افزایش خواهد داد. اگر به جز پشت بام، فضای کافی برای نصب مخزن آب ندارید و می خواهید مخزن آب ساختمان خود را در زیر سایه بان و بدور از نور خورشید نصب نمایید پیشنهاد می کنیم حتماً نگاهی به صفحه مخازن آسان رو یا مخازن مکعبی نیز بیندازید. زیرا این مخازن به دلیل باریک بودن و ابعاد خاصی که دارند در بسیاری از فضاهای داخلی ساختمان اعم از پارکینگ، لابی و … قابل نصب هست.

استفاده از عایق نانو برای عایق کاری مخزن ها

استفاده از عایق نانو برای عایق کاری مخزن ها باعث می شود طول عمر مخزن بیشتر شود عایق کاری مخازن فلزی در برابر مواد اسیدی و مواد شیمیایی درون مخزن ها نیز مقاوم هستند و دچار خوردگی و مشکلات رطوبتی نمی گردد، بسیار راحت می باشد. این عایق نانویی برای مخزن ها در سراسر کشور و شرایط اب و هوایی مختلف قابل استفاده می باشد حتی برای مناطق سردسیر نیز می توان از عایق نانو ایزوکاور استفاده کرد. این عایق دچار شکست و ترک نمی شود و پوسته پوسته نمی شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی مخازن بتنی عایق بندی مخازن بتنی, انواع عایق مخزن

با گستردگی مناطق شهری و شهرک‌هایی صنعتی، مخازن آب و تانکرها نقش موثر‌تری در ادامه حیات جامعه ایفا می‌کنند. در کشورهایی مثل ایران که مناطق گرم و خشک فراوانی دارد، آب باید به طور مداوم ذخیره شود و امکان اجرای تاسیسات و لوله‌کشی برای توزیع آب همیشه میسر نیست. از طرفی سطح آب در منابع آبی روزبه‌روز در حال کاهش است و به همین دلیل شاهد افزایش محدودیت‌ها و جیره‌بندی آب هستیم. در این شرایط راهکارهایی برای کاهش مصرف و جلوگیری از هدر رفتن آب علاوه بر کاهش هزینه‌های خانگی یا صنعتی، گامی در جهت حفظ سرمایه‌های ملی است. عایق کاری مخازن آب یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ مقدار و کیفیت آب خواهد بود. مخازن صنعتی حجم بسیار زیادی دارند و کاهش چند درصد از هدررفت آب می‌تواند تفاوت‌هایی بزرگی را در طول سال رقم بزند. تانکرهای خانگی نیز حجم محدود‌تر اما تعدد بسیار بیشتری دارند و از همین جهت نقش موثری در تعیین مقدار مصرف آب در کشور خواهند داشت.