نمایندگی فروش انواع عایق های صدا و حرارتی : یک عایق خوب باید از چگالی مناسب بهره مند باشد تا بتواند حالت آکوستیک خود را حفظ نماید. از این رو قبل از خرید عایق صوتی باید از استاندارد بودن چگالی و ضخامت آن مطمئن شوید. شرکت های بسیاری در زمینه تولید انواع عایق رطوبتی، صوتی و حرارتی مشغول به فعالیت هستند و محصولات خود را با تنوع بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. شما با توجه به مکان مورد نظر و میزان سر و صدا می توانید نسبت به خرید عایق صوتی ایده آل اقدام نمائید. برای مثال برای جلوگیری از انتقال سر و صدای تلویزیون، تلفن و مکالمات روزمره می توانید از عایق صوتی دیوار مشترک استفاده کنید. این عایق به صورت رولی یا تخته ای مورد استفاده قرار می گیرد و آرامش را برای ساکنین آپارتمان هایی که اتاق های آن ها دیوار به دیوار است فراهم می کنند.

نمایندگی فروش انواع عایق های صدا و حرارتی

اگر به عایق‌ کاری خانه خود فکر می‌کنید، ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که تفاوت بین عایق حرارتی و صوتی چیست. هدف اصلی عایق حرارتی، کاهش انتقال گرما برای خنک نگه داشتن خانه شما در تابستان و گرم‌تر در زمستان است. عایق حرارتی می‌تواند وابستگی شما به گرمایش و سرمایش مصنوعی را کاهش دهد و در نتیجه در هزینه قبض برق شما صرفه‌جویی کند. در حالی که برخی از پنل های عایق حرارتی، دارای مزایای عایق صوتی نیز هستند، پنل های عایق صدا به طور ویژه برای کاهش انتقال صدا طراحی شده‌اند. ضخیم‌تر و متراکم‌تر بودن پنل های عایق صوتی به شما کمک می‌کند تا خانه‌ای آرام و خصوصی داشته باشید. برخی از پنل های عایق صدا نیز همان مزایای عایق حرارتی را دارند. این بدان معناست که با یک محصول، می‌توانید هم تنظیم حرارتی و هم تنظیم صدا را در محیط موردنظر خود دریافت کنید. قبل از انتخاب عایق، به فاکتورR-Value توجه کنید، زیرا به شما می‌گوید که این عایق، چقدر در کاهش انتقال حرارت مؤثر است. هرچه R-Value بالاتر باشد، می‌توانید انتظار صرفه‌ جویی بیشتری در مصرف برق داشته باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی ساختمان عایق حرارتی ساختمان, بهترین عایق های حرارتی صوتی

مواد عایق صوتی در انواع و اقسام گوناگون وجود دارند. آگاهی از نحوه و مکان استفاده از آن‌ها برای بهترین نتایج بسیار مهم است؛ بنابراین برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن، کیفیت مواد عایق صوتی خاصی که قصد استفاده از آن را دارید نیز مهم است. این پانل ها نوع دیگری از بردهای جذب صدا هستند که معمولاً با نام های پنل های ابری آکوستیک و پنل های دیواری شناخته می شوند و به طور ثابت بر روی سطح یا نزدیک سطح سقف ها و دیوارها نصب می شوند. از این پنل ها بیشتر برای یکسان سازی و کالیبره کردن صدای داخلی اتاق استفاده می شود. این نوع پنل صوتی ، وقتی به درستی نصب شوند بسیار موثرند. همچنین از نظر زیبایی نیز ، چشم نوازند.