خرید عایق پوشش با دوام آبگریز کاهگل ارم  : کاهگل ارزان بوده و در اغلب شهرهای ایران به فراوانی یافت می‌شده ‌است. قیمت خروار آن ناچیز بوده و با این مقدار کاه سطوح بزرگی از اندود گل را مسلح می‌کرده‌اند. ضمن آن که کاهگل را همه کس می‌توانسته بسازد و مأوای خود را با آن بپوشاند و حفظ کند. اندود کاهگل آسان کشیده می‌شده، آدمی با یکدست خمیر آن را برمی‌دارد و بر روی سطح دلخواه پهن می‌کند. در این مورد حتی بکار بردن ماله در کشیدن آن روی سطوح نشانی از امکانات صاحب خانه بوده ‌است. کاهگل یک عایق صوتی، رطوبتی و حرارتی مطلوب با رنگ مطبوع است که ساختمان را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می دارد و بنابراین با استفاده از کاهگل در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود. ساخت و اجرای کاهگل بسیار ساده و ارزان است و سطحی کاملا صاف ایجاد می کند و نسبت به مواد مدرن امروزی حس خوب و آرامبخشی دارد.

خرید عایق پوشش با دوام آبگریز کاهگل ارم

به علاوه با محیط زیست کاملا سازگار است. بوی کاهگل حس شاعرانه زیبایی به انسان می دهد که موجب استمرار استفاده از این ماده سنتی شده است. به طور کلی، کاهگل یکی از مصالح ساختمانی عالی است که مطمئناً ظاهر منحصر به فردی را به هر خانه یا کسب و کاری می بخشد. کاهگل بعنوان پوشش پشت بام، دیوارهای گچی و آجری، پوشش دیوارهای خشتی و تهیه خشت خام استفاده می‌شود. در نواحی کوهستانی از ترکیب خاک رس، شن و سنگ ریزه استفاده می شود و از ترکیب خاک رس، کاه و نمک بعنوان اندود مقاوم در برابر آب مانند جام‌های نور گیر حمام‌ها استفاده می‌ شود. در صورت استفاده از کاهگل معلولی جهت اندود کاری سطوح ساختمانی فقط مرحله دوم را در بین دو الی سه  مرحله بر روی سطح لایه کاهگل اندود شده اعمال نمایید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق آب بندی بتن عایق آب بندی بتن, انوا پوشش بتن

اجرای کاهگل مقاوم و ضد آب بر روی سطح بلوک سیمانی به این صورت است که ابتدا زیر کار نرمه کشی سیمان سیاه اجرا کنید. طبق تصویر که با ترکیب حجمی سه پودرسنگ و یک سیمان سیاه و آب به اندازه لازم زیرسازی انجام می شود. اجرای زبره و نرمه همزمان الزامی نیست اما فقط هزینه زیر سازی را افزایش می دهد و مقاومت دیوار شما بیشتر خواهد بود. اگر استاد کار شما گفت اجرای نرمه سیمان بر روی بلوک امکان پذیر نیست .