فروش انواع ماستیک و درزگیر بتن در ایران: ماستیک پایه قیری: ماستیک یکی از مواد و محصولاتی است که از آن برای آب بندی استفاده می شود. این آب بندی می تواند شامل سطوح مختلفی شود، اما معمولاً سطوح بتنی منظور است. ماستیک ها انواع مختلفی دارند و از نظر مواد تشکیل دهنده به موارد مختلفی تقسیم می شوند از جمله ماستیک قیری یا ماستیک بر پایه قیر، ماستیک های اپوکسی، ماستیک سیلیکون، ماستیک اکرولیکی، ماستیک پلی سولفید و ماستیک پلی یورتان . هر کدام از این ماستیک ها ویژگی های منحصر به خود را دارا هستند و بسته به این ویژگی هاست که کاربردهای مختلفی برایشان تعریف می شود. مثلا برخی ماستیک ها برای آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. انواع دیگر ممکن است برای آب بندی مخازن آب و فاضلاب باشند و یا کف سازی و اجزای مختلف کانال های آبی توسط آن ها آب بندی شود. نوع دیگری از ماستیک ها نیز برای آب بندی دور پنجره ها و مصارف سبک به کار برده می شوند. ماستیک ها بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیک های سرد و ماستیک های گرم تقسیم می شوند. این موضوع مربوط به درجه حرارت ماستیک در هنگام اجرا می باشد. ماستیک بر پایه قیر یا ماستیک قیری یا ماستیک درزبندی بر پایه قیری نیز دارای دو نوع سرد و گرم می باشد که هر کدام در جاهای مخصوص به خود مورد استفاده قرار می گیرد.

ماستیک

فروش انواع ماستیک و درزگیر بتن در ایران

انواع، مزایا و معایب ماستیک:ماستیک محصولی است که از آن برای آب بندی استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم و مثبت ماستیک‌ها این است که پس از کیورینگ نیز حالت انعطاف پذیر خود را حفظ می‌کند. هم چنین ماستیک بر روی سطوحی از جنس دیگر نیز قابل استفاده است. بر روی سطوحی از چوب، آلومینیوم، شیشه و سنگ مرمر نیز می‌توان از ماستیک استفاده کرد. برخی پیمان‌ کاران از ماستیک به عنوان نوعی اتصال دهنده استفاده می‌کنند. به طور مثال از آن برای اتصال پنجره‌ها به سازه‌ی اصلی ساختمان استفاده می‌شود. ترک‌های موجود در حمام و دستشویی را می‌توان به وسیله‌ی ماستیک پر کرد تا از درز آب و رطوبت جلوگیری شود. در کف ‌پوش‌ها و کف بام نیز از محصولات مختلف و متنوع ماستیک‌ها می‌توان برای درزگیری و آب بندی بتن استفاده نمود. از انواع ماستیک ها می توان به ماستیک پایه قیری، ماستیک درزبندی بتن، ماستیک گرم، ماستیک پلی یورتان اشاره کرد. ضروری است که پیش از قرار دادن ماستیک در سطح مورد نظر، آن سطح کاملاً خشک و تمیز باشد.

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی شرکت:09121754110

ماستیک درزبندی

فروش انواع ماستیک و درزگیر بتن در ایران

حفاظت وایمنی :این ماده دردسته موادمضر برای سلامتی انسان و محیط زیست قرارندارد ,بااین وجود هرگز نباید توسط انسان بلعیده شودیاباچشم تماس پیداکند. درصورت تماس باچشم یاپوست سریعا”باآب فراوان شستشو داده شود.درصورت بلعیده شدن فورا به پزشک مراجعه شود. این ماده آتش زا نیست .