تولید پوشش های نانو بی رنگ نما و بام : عایق ‌رطوبتی در واقع یک پوشش جایگزین برای انواع عایق ‌رطوبتی سنتی مانند قیر گونی، ایزوگام و قیر گونی و کاهگل است که عمدتا در مناطقی انجام می‌شد که رطوبت زیادی در آنجا وجود داشت و کمک می‌کند تا نم و رطوبت به فضای داخلی ساختمان نفوذ پیدا نکند. به عبارت دیگر عایق ‌رطوبتی دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر انبساط و انقباض مصالح در یک سازه است که به راحتی نیز اجرا و ترمیم می‌شود.محصول عایق رطوبتی بی رنگ نانو ، سطح را در برابر نفوذ آب،‌ گرد و غبار و گازهای جوی مقاوم می‌سازد.و این امر باعث عایق شدن سطح در برابر سرما گرما رطوبت میگردد.مشخصات فنی عایق نانو نمایی بدون رنگ یک نوع عایق حرارتی و برودتی برای نما مقاوم در برابر رطوبت و گازهای جوی مقاوم در برابر تابش‌های مضر خورشیدی است.

تولید پوشش های نانو بی رنگ نما و بام

پوشش های نانو فناوری های جدیدی هستند که کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارند. انواع مختلف این پوشش ها در ساختمان سازی برای عایق بندی حرارتی و رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرند. پوشش های نانویی که بعنوان عایق رطوبتی بی رنگ استفاده می شوند ، مزایا و معایب خود را دارند. اگر تاریخچه ی ساختمان سازی را مرور کنیم می بینیم که در ابتدا از کاهگل برای عایق بندی منازل قدیمی استفاده می کردند. رفته رفته قیرگونی و سپس ایزوگام ها رایج شدند. در سال های گذشته نسل جدیدی از عایق های رطوبتی بی رنگ روی کار آمده است. که از جمله ی آن ها عایق رطوبتی MCI و عایق رطوبتی الیاف دار هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو بیرنگ عایق نانو بیرنگ, مواد بیر نگ سطوح

این محصول بر روی انواع مصالح ساختمانی سازگاری دارد، با توجه به قیمت خرید مناسب آن اگر ساختمان شما، برخی نواحی آن چوب کار شده باشد و برخی دیگر چوب، یا به عبارتی از دو الی چند مصالح در نما یا کف استفاده کردید، کاملا خرید مقرون به صرفه‌ای انجام داده‌اید؛ همچنین اگر از با محصولات نانو آشنایی نداشتید و هنوز قصد داشتید که از ایزوگام آسیب دیده که بر روی سطوح کف بام مورد نظر هست، استفاده  کنید.

  • آب بندی قاب دور پنجره
  • اب بندی سطوح موزاییکی و سنگ درپوش
  • آب بندی سقف شیروانی های سیمانی
  • آب بندی دیوار های جانبی ساختمان و باران خور
  • اب بندی بندکشی (ابتدا با خمیر بندکشی درز گیری شود).
  • این محصول برای سطوح فلزی پیشنهاد نمی شود.