مزایا ماستیک پلی یورتان آب بندی سطوح ساختمان : براساس رزین پلی اورتان و افزودنی های دیگر جهت پر کردن درزهای انبساطی که درمعرض تردد می باشند طراحی گردیده است. این ماستیک به دلیل استفاده از رزین پلی اورتان در فضای باز و در مقابل نور مستقیم خورشید نیز قابل استفاده می باشد و بهترین گزینه جهت درزهای انبساطی در پوشش های آلومینیومی نما می باشد.در واقع این ماستیک یک درزگیر سرد است که برای درزبندی به کار می رود.

مزایا ماستیک پلی یورتان آب بندی سطوح ساختمان

این محصول ماستیک پلی یورتان در حالت عادی خمیری بوده که با دریافت رطوبت هوا، واکنش داده و به حالتی نیمه جامد و الاستیک تبدیل می شود. حالت ارتجاعی این محصول، مانع از ایجاد قیود صلب شده، در نتیجه مانع از ایجاد و رخداد ترک در بتن های تحت تنش می شود. این ماستیک، یک پلی یورتان بلوکه شده است که در حالت معمولی، غیر فعال است ولی با جذب رطوبت محیط و دمای محیط، فعال شده و به صورت یک خمیر الاستیک و منعطف تغییر شکل می یابد. این واکنش با افزایش حجم همراه است و به این ترتیب درز مورد نظر پر می شود. خاصیت چسبندگی این ماده نیز موجب می شود که این ماستیک به شدت به دیواره درز بچسبد.

ماستیک پلی یورتان

ماستیک پلی یورتان, چسب ماستیک ساختمان

از مزایای ماستیک پلی یورتان میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ماستیک پلی یورتان، چسبندگی فوق العاده بالایی دارد و به انواع سطوح مختلف می چسبد.
  • این محصول، در برابر عوامل خورنده محیطی و جوی مقاومت بالایی دارد.
  • این فرآورده روان است؛ اما در درزهای عمودی شره نمی کند.
  • در دامنه وسیع دمایی، این محصول انعطاف پذیر است و سرما و گرمای هوا نمی تواند مانع از انعطاف پلی یورتان شود.
  • استحکام فرسایشی این محصول بسیار بالا است.
  • این فرآورده را می توان رنگ آمیزی کرد.
  • جمع شدگی و انقباض در ماستیک پلی یورتان رخ نمی دهد.
  • این محصول غیر سمی بوده و دارای تأییدیه مصرف در مجاورت آب آشامیدنی است.

روش مصرف این ماستیک به این شکل است که باید تمامی سطوح مورد نظر  کاملا تمیز شده و پس از خشک شدن از هر گونه آلودگی و ذرات گرد و غبار پاک شوند. همچنین کلیه عوامل شستشو باید از اطراف سطح درز پاک شود. امروزه پخش بسیاری ار کالا ها و اجناس و حتی مصالح ساختمانی از طریق نمیدگی های فروش انجام می شوند. ماستیک های یورتان نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. این ماستیک ها در شهر های مختلف ایران دارای نمایندگی هایی هستند که در بازار آن ها را به طور عمده پخش می کنند. شرکت گوهر ابنیه پایتخت انواع محصولات ماستیک را با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان می گذارد. جهت اطلاع از فروش محصول و مشاوره با کارشناس شرکت، با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.