قیمت بهترین مایع عایق کاری رطوبتی ساختمان در کرج تهران : عایق رطوبتی مایع همانطور که از اسمش پیداست به شکل مایع می باشد و باید به وسیله قلمو یا اسپری آن را به مکانی که قصد عایق کردنش را دارید اضافه کنید؛ به دلیل مایع بودن به خوبی می توانید تمام نقاط را عایق کنید. لازم به ذکر است قبل از انجام کار محل را به خوبی تمیز و خشک کنید تا مایع بتواند چسبندگی بالا و عملکرد خوبی از خود ارائه دهد. محصولات این شرکت جهت ساخت، ایزولاسیون و مقاوم سازی مخازن، عایق رطوبتی استخر ها، سونا و جکوزی ، پشت بام، سرویس بهداشتی، آبنما، نمای باران گیر، چاله، آسانسور انواع سقف ( سیمانی، سنگی، آجری و سفالی)، محوطه سازی و همچنین ساخت و آب بندی انواع بلوک، جداول و موزاییک کاربرد داشته و بهترین جایگزین روز اروپا، برای مواد نفتی، قیرگونی، ایزوگام و پوشش های قدیمی می باشند.

قیمت بهترین مایع عایق کاری رطوبتی ساختمان در کرج تهران

کلیه محصولات این شرکت بر پایه پیگمنت های آکرلیک ساخته شده با بهره جویی از تکنولوژی نانو می باشند که باعث نفوذ ناپذیری بسیار عالی در انواع سازه ها می گردد.  این مواد به صورت مایع عایق کاری بوده و ظاهر بی رنگ و رنگی وجود دارند که پس از اجرا (خالص یا ترکیب در ملات) کاملا بی رنگ می شوند. این محصولات در مقابل رطوبت، سرما وگرما، اشعه UV خورشید، حرارت و ضربه کاملا مقاوم بوده و عمر آنها، همانند عمر سیمان در ملات می باشد. استفاده این محصولات در سازه های ضمن صرفه اقتصادی باعث ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر سازه، بالا رفتن سرعت عملیات، سبک سازی سازه ها و آنتی باکتریال شده (ضد خزه، جلبک و باکتری) سازه خواهد شد.

موارد مصرف عایق رطوبتی :

آب بندی سطوح سیمانی، گچی، چوبی، آهنی بدون تغییر در ظاهر آن ها، قابلیت ترکیب با تمامی ملات های سیمانی و گچی، ترکیب در رنگ های آکریلیک و پلاستیک جهت ضد آب نمودن رنگ آب بندی سازه های درحال ساخت و ترمیم و بازسازی سطوحی که مشکل نفوذ آب و رطوبت دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت عایق رطوبتی مایع قیمت عایق رطوبتی مایع, عایق کاری رطوبتی نانو

مزایا و ویژگی های عایق های مایع :

  • بدون بو و عوارض شیمیایی و ضد خزه، جلبک و باکتری
  • تحمل دمایی بین -40 درجه الی +140 درجه سانتیگراد
  • غیر قابل اشتعال و سازگار با محیط زیست
  • مقاوم در برابر مواد شوینده، اسیدی و قلیایی
  • مقاوم در برابر اشعه UV خورشید و گاز CO2
  • سازگار با انواع رنگ های آکریلیک (پایه آبی) و پلاستیک جهت ضد آب نمودن رنگ
  • فناوری شده با تکنولوژی نانو و دارای نفوذپذیری بسیار بالا در تمامی سطوح.