انواع فوم عایق صدا جهت عایق بندی صوتی ساختمان ها : عایق های صوتی متعددی مورد استفاده در دیوار و سقف قرار می‌گیرند. تحمل صداهای مزاحم باعث عدم آرامش و تمرکز و در نتیجه پایین آمدن کارایی افراد می‌ شود. بسته به فضایی که مد نظر شماست این اصوات مزاحم دلایل گوناگونی می‌توانند داشته باشند. مثل سطوح منعکس کنند در داخل یا خارج فضا، متریال مورد استفاده در دیوار و سقف، شدت و نوع صدا. شرکت آسایشتو پس از بررسی همه‌ی این‌ها مناسب‌ترین عایق صدا برای دیوار و سقف را برایتان انتخاب و طرای و اجرا می‌کند.

انواع فوم عایق صدا جهت عایق بندی صوتی ساختمان ها

به طور کلی برای استفاده در منازل مسکونی و آپارتمان ها ، دفاتر کار و استودیو ها می توان از دو نوع فوم عایق صدا استفاده نمود :

1- عایق دو طرف صاف :

قابل استفاده به عنوان عایق صوتی خودرو، دیوار مشترک، عایق صوتی سقف آپارتمان، مکان های عمومی، جلوگیری از لرزش و صدا در سقف، حذف صداهای عمومی داخل آپارتمان، قطار، مترو، هواپیما، کانال انتقال هوا، کانال های فاضلاب، عایق صوتی برای ماینر، عایق صوتی درب، عایق شانه تخم مرغی ساده و حرارتی. ضمنا از عایق صوتی دو طرف صاف به عنوان عایق صوتی حرارتی در سالن ها به منظور جلوگیری از ورود گرمای خورشید در فصل تابستان و خروج هوای گرم در فصل زمستان به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه ها استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع عایق صوتی سقف انواع عایق صوتی سقف, عایق های صوتی در کرج

2- عایق شانه تخم مرغی :

قابل استفاده برای صداگیری وسایل صنعتی، محفظه توربین ها، پمپ ها، ژنراتورها، کمپرسورها، مکان های عمومی مانند سالن های آمفی تئاتر، کنسرت ها و سینماها، استودیو ها و اتاق های ضبط صدا، سالن جلسات و کنفرانس، چاله و کابین آسانسور، عایق صوتی دیوار مشترک در آپارتمان، عایق صوتی روکار کف. این نوع از عایق های صوت با توجه به شکل ظاهری شبیه به شانه تخم مرغ در یک سمت خود، به فوم آکوستیک یا عایق صوتی شانه تخم مرغی معروف هستند. این فوم ها می توانند طیف وسیعی از صداها با فرکانس های بالا را جذب کرده و از پژواک آن جلوگیری نمایند. به دلیل حالت شش وجهی که دارند و در نتیجه سطح مقطع بیشتری که نسبت به حالت دو طرف صاف دارند، جذب فوق العاده ای داشته و اکثر اوقات به صورت نمایان (Expose) در پروژه ها و در حالتی که سمت تخم مرغی رو به منبع صوت باشد نصب می گردند. اگر صداهای مزاحم از طریق سقف محل کار یا زندگیتان باعث آزار شماست، عایق‌کاری صوتی سقف راه حل مناسبی برای رفع این مشکل است. تعیین قیمت عایق صدای سقف به عواملی از قبیل متریال به کار رفته در سقف، شدت سرچشمه‌ی صدا، سایز فضا و سقف و ... بستگی دارد. برای محاسبه‌ی دقیق قیمت طراحی و نصب عایق صوتی با ما تماس بگیرید