قیمت اجرای عایق صوتی روکار دیوارها و سقف سازه ها : شما می توانید از فوم های صداگیر دو طرف صاف به صورت روکار نیز استفاده نمایید. به دلیل چسب دار بودن این عایق ها فقط باید چسب آن را جدا کرده و روی سطح مورد نظرتان بچسبانید. ضمنا این دسته از عایق ها نسوز بوده و حتی در برابر شعله مستقیم آتش نیز شعله ور نمی شوند از این رو به عایق صوتی حرارتی نیز مشهور می باشند. روش دیگر استفاده از فوم های شانه تخم مرغی می باشد. این دسته از عایق ها بر خلاف مدل قبلی فقط در حالت روکار قابل نصب می باشند و به دلیل چسب دار بودن به راحتی روی سطح مورد نظرتان قرار خواهند گرفت. دلایل زیادی در تعیین قیمت عایق صوتی روکار وجود دارد از جمله آن تنوع محصولات و مشخصات هر کدام و کاربرد هر عایق صوتی است و ا ز همه مهم تر تاثیر هزینه حمل و نقل است. 

قیمت اجرای عایق صوتی روکار دیوارها و سقف سازه ها

برای نصب پنل های عایق صوتی، یک ورق مخصوص چسب دار به اندازه فضای مورد نظر روی دیوار نصب می شود سپس پنل ها یک به یک روی این دیوار مونتاژ می شوند. میزان قدرت جذب صدا و عایق صوتی دیوارها با ضخامت و جنس آنها پایین و بالا می رود. چون این پنل ها یک محصول کاربردی محسوب می شوند بهتر است بیشتر از طرح و رنگ آنها روی ضخامت و متریال آنها تاکید داشته باشید تا به نتیجه دلخواه برسید. دیوار پشت سرویس خواب یا دیوار پشت میز تلویزیون، قسمت هایی هستند که برای عایق کاری، دارای اهمیت بالایی هستند. یکی از موثرترین عامل تغییر قیمت عایق صوتی روکار هزینه حمل و نقل بار از کارخانه تولید کننده تا مقصد خریدار می باشد. حمل بار که توسط شبکه حمل و نقل به شهرهای مختلف صورت می گیرد نرخ ثابتی ندارد و اگر نرخی هم داشته باشد توسط برخی از متصدیان حمل و نقل و حتی رانندگان مراعات نمی شود و قیمت های خارج از نرخ مصوب را به خریداران تحمیل می کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی روکار عایق صوتی روکار, عایق بندی ضد صدا

انواع عایق ها در تعیین قیمت عایق صوتی روکار کف، سقف، دیوار، پشت بام موثر است چون در تولید هر یک از عایق های پشم سنگ پتویی و لحافی و لوله ای و تخته ای مواد جداگانه ای بکار رفته است. فرضا در پشم سنگ پتویی تور گالوانیزه استفاده می شود در حالی که در پشم سنگ لحافی استفاده نمی شود و روکش فویل دار جایگزین توری می شود. یا در پشم سنگ لوله ای یا تخته ای اصلا تور استفاده نمی شود ولی بنابه درخواست مشتری امکان فویلدار کردن آنها وجود دارد. همه این موارد در تعیین قیمت عایق صوتی تاثیر مستقیم دارد. به همین علت است که باید دقت شود که چه نوعی عایق برای محل مورد نظر، استفاده شود.