خرید عایق رطوبتی قیر پلیمری اصلاح شده سردریز در کرج : استفاده از مواد پلیمری مانند SBS و SBR  جهت اصلاح رفتار قیر هزینه زیادی را به چرخه تولید تحمیل  و عملا آسفالت و قیر پلیمری را از اقتصادی بودن خارج نموده و رغبت صنعت را به انجام آن کاهش می دهد. در این میان استفاده از پودر لاستیک با یک تیر دو نشان بودن خود،که ضمن اصلاح رفتار قیر موجب کاهش آلودگی های زیست محیطی نیز میباشد، جای وسیعی را در صنعت قیر گشوده و در کشور ما نیز تحقیقات گسترده با نتایج کاملا مثبت بر روی این ماده افزودنی انجام پذیرفته است.

خرید عایق رطوبتی قیر پلیمری اصلاح شده سردریز در کرج

عایق های رطوبتی مواد و مصالحی هستند که برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. قیر از جمله مصالح عایق رطوبتی می باشد که به وفور در صنعت و ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد ، قیر باید هنگام استفاده در مصارف مختلف به حالت مایع درآید، برای تبدیل قیر از حالت گرانرو بالا به یک سیال با گرانروی پایین 3 روش وجود دارد :

گرمایش قیر  / حل کردن آن در یک حلال / امولسیون کردن آن

مهم ترین ویژگی های قیر های پلیمری :

۱- انطباق پذیری گسترده: دستگاه برای تولید قیر اصلاح شده از انواع پلیمر قابل استفاده است.
۲- تکنیک تولید پیشرفته به نحوی است که پس از آسیاب اندازه ذرات کوچک شده و محصول کاملا یکنواخت و با کیفیتی عرضه می کند.
۳- مجهز به سیستم توزین الکترونیک.
۴- طراحی بهینه مخزن اختلاط اولیه سبب شده تا علاوه بر کاهش مصرف انرژی شاهد افزایش بهره وری باشیم.
۵- جانمایی مناسب سیستم گرمایشی به همراه روش تولید درست ضامن بهره وری و کیفیت تولید می باشد.
۶- سیستم پرکن قیر و پلیمر دارای ثبت اختراع ملی است و به نحوی طراحی شده که کار را تسهیل نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر پلیمری آماده مصرف قیر پلیمری آماده مصرف, عایق کاری با قیر پلیمری

پلیمرهایی که به عنوان افزودنی به قیرهای اصلاح شده با پلیمر اضافه می شود می توانند خواصی مانند چسبندگی، نقطه نرمی، شکنندگی قیر در دمای پایین و … را بهبود بخشند. برخی از پلیمرهایی که به عنوان اصلاح کننده به قیر اضافه می شود عبارت اند از: پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی استایرن و پلی وینیل کلراید که از نوع پلیمرهای ترموپلاستیک می باشند. افزودن پلی اتیلن به قیر باعث افزایش نقطه نرمی و کاهش نفوذ پذیری قیر خواهد شد. پلی پروپیلن نیز همین خواص را به قیر خواهد داد با این تفاوت که چون پلی پروپیلن دارای نقطه ذوب بالاتر نسبت به پلی اتیلن است، با استفاده از مقادیر کمتری پلی پروپیلن می توان خواص مورد نظر را بدست آورد.