خرید عایق پشم سنگ برای عایق بندی مخازن ذخیره مواد : عایق ‌بندی استاندارد با عایق پشم سنگ مانع از دست رفتن انرژی مربوط به حرارت می‌شود. عایق پشم سنگ به منظور جلوگیری از مشکلات هدر رفت حرارت در مخازن و ساختمان ها، عایق‌بندی آن را بهینه می نمایند. عایق کاری مخزن ، مشکلات مربوط به هدر رفت انرژی را کاهش می‌دهد و معمولا هدر رفت انرژی به خاطر تفاوت دمای بین داخل و بیرون، مخزن فلزی شکل می‌گیرد. این کار اغلب باعث می‌شود که عایق‌بندی با پشم سنگ نتیجه مطلوب را به خصوص در مخازن، عاید صاحبان آن نماید. لذا پیشنهاد می شود در زیرساخت گرمایشی و اتاق‌های نشیمن و دیگ بخار برای عایق کاری از پشم سنگ استفاده شود.

خرید عایق پشم سنگ برای عایق بندی مخازن ذخیره مواد

در عایق کاری مخازن قابل ذکر است ذخیره سازی مواد خام ، سوخت ، گازهای مایع تحت فشار و محصولات پایانی مهمترین دغدغه در صنعت می باشد برای این کار از مخازن ،دیگ ها و تانکر ها استفاده می شود . برای عایق کاری و نگهداری این مواد و ایمن بودن و پایداری در دمای ثابت از پشم سنگ پتویی به عنوان عایق حرارتی استفاده می شود . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پشم سنگ مخازن عایق پشم سنگ مخازن, عایق کاری مخازن نگهداری

در عایق کاری مخازن و تانکر ها اهداف زیر دنبال می شود :

  • کاهش هزینه ها: عایقکاری بطور موثری باعث کاهش اتلاف حرارت و در اصطلاح نفس کشیدن مواد می شود. میزان صرفه جویی که در عایق کاری مواد گرم می شود، حتی در مواد با دمای پایین (۳۰ °C)، بطور معمول کمتر از ۱ سال است، در صورتی که طول عمر عایق حرارتی چندین سال می باشد.
  • محیط زیست: عایق کاری علاوه بر اینکه باعث کاهش هزینه ها می شود، موجب می شود میزان گاز دی اکسید کربن کمتری در جو منتشر شود. کاهش میزان موادی که از طریق تنفس مخازن از دست می روند نیز به حفظ محیط زیست کمک می کند.
  • کنترل فرایند تولید: عایق کاری مانع از یخ زدگی و یا گرم شدن تانک ها از طریق تابش نور خورشید می شود. همچنین عایقکاری باعث کاهش نیاز به سرمایش مواد ذخیره شده در دمای پایین می شود.
  • ایمنی: عایق کاری مقاوم در برابر حریق خطر سوختن مواد قابل احتراق را از طریق آتشی که در بیرون مخازن وجود دارد، کاهش می دهد. عایق با کم کردن دمای سطح از تماس با سطح داغ محافظت می کند.

مخازن را می توان با پشم سنگ عایق بندی کرد تا بتوان در صورت وجود دمای بسیار بالا نهایت استفاده از آن کرد. در مخازن صفحات بر روی بند های فلزی نصب می شوند. این اتصالات در لبه لایه بیرونی صفحات برای حفظ آنها در برابر دیواره مخزن خم می شود. در مواردی که عایق بیشتر از 4 متر ارتفاع داشته باشد، پروفیل های پشتیبانی میانی باید بر روی دیوار مخزن نصب شود. هنگامی که بیش از یک لایه صفحه مورد نیاز است، تمام مفاصل باید با هم محکم پوشش داده شوند تا از هدر رفت حرارتی جلوگیری شود. لذا با نصب پشم سنگ با روکش فلزی مسطح مخازن از آب و هوا و آسیب مکانیکی محافظت کند.