خرید پوشش های سیتوسیل عایق کاری سطح خارجی لوله های فولادی : بیتوسیل از پوشش های سطح خارجی لوله های فولادی بر پایه قیر پایه نفتی اصلاح شده با مواد پلیمری است که نتیجه تحقیقات گسترده و طولانی مدت شرکت های نفتی شل و فنیکس دانمارک می باشد. از مهمترین ویژگی های این پوشش می توان به قابلیت خود ترمیمی آن آشاره کرد. تولید بیتوسیل بر پایه قیر اصلاح شده با پلیمرهایی است که سبب ارتقای خواص و ویژگی های منحصر بفرد این محصول می شود؛ خواصی مانند انعطاف پذیری، چسبندگی و دوام بالا. این محصول جهت محافظت خطوط لوله در برابر خوردگی در پروژه های بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است. 

خرید پوشش های سیتوسیل عایق کاری سطح خارجی لوله های فولادی

عایق کاری لوله به عنوان یک روش حفاظتی اهمیت بالایی دارد. این کار با دو هدف صرفه جویی در انرژی و حفاظت از لوله در برابر شرایط محیطی انجام می ­گیرد. گاهی سیالی که در لوله جریان می ­یابد، به دلایل مختلفی مثل هزینه تولید بالا و یا کم بودن منابع تولید، بسیار حائز اهمیت است. این دلایل به اهمیت عایق کاری لوله می­ افزاید. اصولا حفاظت نمودن لوله های فلزی مدفون در خاک در مقابل عوامل خورنده و تنش های موجود فرآیندی پیچیده و مشکل است که بدین منظور استفاده از پوشش یکنواخت – مستحکم – کاملاً چسبنده به لوله – دارای طول عمر کافی و مقاوم در مقابل انواع تنش ها علاوه بر حفاظت کاتدی الزامی است. با توجه به اینکه قیر از دیرباز به عنوان یک پوشش عایق بندی مورد استفاده بشر واقع شده است یکی از اولین پوشش های محافظتی لوله ها قیرهای نفتی بودئه است که در مراحل پیشرفت همراه با مواد پر کننده معدنی جهت افزایش خواص مکانیکی – پرایمر برای افزایش چسبندگی و لایه های نوارهای داخلی و خارجی جهت ایجاد تقویت پوشش مورد استفاده قرار گرفته است. اخیرا پیشرفت های اخیری در این پوشش ها توسط اصلاح به کمک پلیمر ها باعث ایجاد پوشش های قابل رقابت با پوشش های پلیمری نظیر پوشش پلی اتیلن سه لایه و… شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های بیتوسیل خارجی عایق های بیتوسیل خارجی, عایق کاری سطوح خارجی لوله

خواص و ویژگی های سیتوسیل اصلاح شده لوله :

+ مقاومت عالی در برابر جدایش کاتدیک.
+ اجرای ایمن و آسان.
+ سیستم پوشش مقرون به صرفه.
+ انعطاف پذیری عالی در دمای پایین محیطی.
+ چسبندگی عالی به سطح لوله.
+ خواص خودترمیمی Self‪-‬healing‬.
+ عدم نیاز به نوار زیرین (در مقایسه با پوشش بیتومن).
+ دوستدار محیط زیست.
+ چسبندگی عالی به سطوح سیمانی خطوط لوله فراساحل.
+ مطابق با استاندارد اروپایی EN 10300.

سیستم پوشش بیتوسیل در زمره موثرترین سیستم های محافظ خوردگی سطح خارجی لوله است. پوشش بیتوسیل خواص ضد خوردگی را به عنوان موثرترین پوشش طبیعی حفظ نموده و با داشتن ترکیبی از الاستومرهای ترموپلاست به خوبی نیازمندیهای یک پوشش مدرن را فراهم آورده است.