پخش پودر آب بند کننده استخر محصولی جدید جهت ایزولاسیون : به طور کلی از این مواد جهت ترکیب با بتن آماده شده برای کف و دیواره‌های استخر استفاده می‌کنند. مزیت این مواد این است که اولا به دلیل چسبندگی بسیار زیاد، چسبندگی خوبی به بتن می‌دهند و ثانیاً به دلیل حالت نرمی، انعطاف و ارتجاعی که دارند، مقاومت بتن را در برابر انواع فشار افزایش می‌دهند و از ترک خوردگی آن جلوگیری می‌کنند. دیگر مزیت این روش این است که اگر درزی وجود داشته باشد، آن را کاملاً پر می‌کنند. استفاده از عایق پلیمری مطمئن ترین روش عایق کاری می باشد. نحوه اب بندی استخر در هنگام استفاده از پلیمر های مایع بسیار آسان می باشد و توسط شخص غیر متخصص نیز قابل اجرا می باشد.یکی دیگر از روش های آب بندی استخر استفاده از پودر آب بندی استخر می باشد که بر پایه پلیمرهای جامد  طراحی  شده است.

پخش پودر آب بند کننده استخر محصولی جدید جهت ایزولاسیون

پلیمرهای غیر فعال در پودر اب بندی استخر با اختلاط با آب فعال شده ودر بافت سیمانی استخر وارد می شوند و اسکوپ مولکولی بسیار بالایی به وجود می آورند. پودر آب بندی استخر به صورت دوغاب سیمانی رنگ روی سیمان نرمه کشی  شده در مرحله ساخت استخر اعمال می شود.در هنگام استفاده از پودر آب بندی استخر حتما باید زیرآیند سیمانی حالت نمناک داشته باشد تا عمل فعال سازی پلیمرهای موجود در پودر آب بندی استخر به صورت کامل دوغاب کامل فرآیند عایق کاری استخر را تکمیل نمایند.در این روش آب بندی استخر نیاز به تخصص ویژه ای ندارد و کاربر می تواند با اضافه نمودن آب آشامیدنی به پودر آب بندی استخر دوغاب آماده مصرف را آماده نماید تا به وسیله آن عملیات عایق کاری استخر را انجام دهد. عمر مفید پودر آب بندی استخر روی نرمه سیمان به اندازه عمر سیمان نرمه خواهد بود و از این لحاظ جزو بهترین عایق رطوبتی استخر شناخته می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

استفاده از پودر آب بند استخر استفاده از پودر آب بند استخر, عایق بندی انواع استخرها

استفاده از قیر و گونی و ایزوگام و دیگر محصولات نفتی جهت آب بندی و ایزولاسیون بعلت اشکالات عمده فنی، فرسودگی سریع و خطرات ناشی از آن مثل سوختگی و نشت آلودگی کاملاً منسوخ شده است. چسب آب بند کننده استخر محصولی جدید جهت ایزولاسیون، عایق رطوبتی، آب بندی و مقاوم سازی مخازن، استخرها، سونا و جکوزی، پشت بام، سرویس های بهداشتی، آبنما، نماهای بارانگیر، چاله آسانسور، انواع سقف (سقف های سیمانی، سنگی، آجری، سفالی، ایرانیت سیمانی و .. )، محوطه سازی، ساخت و آب بندی انواع بلوک، جداول و موزاییک و تمامی سازه ها می باشد.چسب آب بند کننده استخر مقاوم در برابر آب، رطوبت، عوامل جوی و UV خورشیدی می باشد. چسب آب بند کننده استخر بهترین جایگزین برای مواد نفتی، قیر و گونی، ایزوگام و پوشش های قدیمی استفاده می گردد. استفاده چسب آب بند کننده استخر در سازه ها ضمن صرفه اقتصادی، باعث ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر سازه می گردد. چسب آب بند کننده استخر باعث بالا رفتن سرعت عملیات، سبُک سازی سازه ها و آنتی باکتریال شدن (ضد خزه، جلبک و باکتری..) سازه خواهد شد.