بهترین پوشش ضد آب سازی نمای ساختمان در کرج تهران : این محصول جهت آب بندی و عایق کاری انواع سطوح اعم از نماهای کاهگل، سنگی ،چوبی، آجری و…، بدون تغییر رنگ و بدون تخریب ، و با ایجاد لایه ای نفوذی در برابر رطوبت و انواع تشعشعات مضر خورشیدی محافظت می نماید. این ماده یک امولسیون حلال ضدآب است، بر اساس یک مخلوطی از سیلان و سیلوکسان. این محلول به عنوان یک ماده با کیفیت بالا، برای اهداف عمومی خدمت جهت دفع آب و آب گریز کردن سطوح مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. سطوح معدنی تحت پوشش با این نانو دارای اثر انعطاف پذیری بسیار عالی است. بعلاوه این نانو می تواند برای فوق آبگریز کردن سطح مورد استفاده قرار می گیرد. این محلول با جذب مویرگی به سطح نفوذ کرده، بنابراین به هیچ عنوان باعث اختلال در تنفس سطح نمی شود.

بهترین پوشش ضد آب سازی نمای ساختمان در کرج تهران

ضد آب سازی نمای ساختمان با واتر پروف روشی رایج برای آب بندی ساختمان ها می باشد که با داشتن ویژگی ها و مزیت های بسیار مورد تقاضای بسیاری از مشتریان واقع می شود. واتر پروف کردن بایستی پس از اتمام ساخت و ساز اجرا شود تا از نفوذ رطوبت بیرون به داخل ساختمان جلوگیری بعمل آید. ضد آب سازی نمای ساختمان از جمله روش ها و ایده هایی می باشد با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شاه ارائه ایده های نوین در این زمینه می باشیم. طراحی نماهای ساختمان با بهره مندی از تکنولوژی به روز نظیر واترپروف کردن بسیار مورد توجه کاربران و مخاطبان واقع شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ضد آب کننده نما عایق ضد آب کننده نما, مواد نانو عایق بندی نما

کاربرد عایق نانو نما ضد آب کننده :

نمای آجری، گچی، نمای سیمانی، نمای تگری، سنگ های تراورتن، سطوح چوبی، فلزی، آثار تاریخی و انواع مشابه.

مزایا پوشش ضد آب کننده نما :

  • یک نوع عایق حرارتی و برودتی برای نما.
  • مقاوم در برابر رطوبت و گازهای جوی.
  • مقاوم در برابر تابش های مضر خورشیدی (ضد UV).
  • محافظت و جلوگیری از تغییر رنگ مصالح کاربرد شده در نمای ساختمان.
  • ماندگاری بالا در موضع اجرا شده و عمر مفید زیاد، قابل شستشو، تصفیه کننده هوا.
  • خاصیت ضد گرد و غبار و ضد دوده نمودن سطح، خاصیت خود پاک شوندگی سطوح پس از بارش، قابل اعمال بر روی سطح مرطوب.
  • آنتی باکتریال کردن سطح ،ضد جلبک و خزه کردن سطح.

ضد آب سازی نمای ساختمان با بهره مندی از واترپروف کردن در بدترین شرایط اقلیمی به بهترین شکل جوابگو بوده و حداقل ماندگاری این محصول در ضد آب سازی نما در بدترین شرایط آب و هوایی 5 سال می باشد. استفاده از این روش در بخش شمالی کشورمان با توجه به بارانی بودن ایام در طول سال بسیار مناسب و ایده آل می باشد افراد می توانند با کسب اطلاعاتی دقیق در این خصوص و مناسب ترین گزینه ضد آب سازی نما از ویژگی ها و مزیت های این علم نوین برخوردار شوند.