بهترین و اقتصادی ترین مواد و روش های عایق بندی استخر در کرج : یکی از روش‌های آب بندی استخر، و آب بندی استخر کشاورزی و مخازن آب، استفاده از محصولات ویژه آب بندی سطوح است. جهت آب بندی استخر و آب بندی مخازن آب، استفاده از محصولات آب بندی نظیر ملات آب بندی RCM، چسب بتن آب بند MCP و عایق رطوبتی MCI توصیه شده است. می‌توان گفت یکی از بهترین روش های آب بندی استخر و آب بندی مخازن آب استفاده از همین محصولات آب بندی است. یکی از مزیت های این روش آب بندی استخر و آب بندی استخر کشاورزی و مخازن آب، عملکرد بسیار خوب محصولات مذکور در آب بندی سازه هایی از این دست است. همچنین قابل ذکر است که قیمت تمام شده روش آب بندی بسیار به صرفه تر از استفاده از محصولات مشابه خواهد بود. 

بهترین و اقتصادی ترین مواد و روش های عایق بندی استخر در کرج

اقتصادی ترین روش آب بندی استخر فقط مناسب آب بندی استخرهائی است که در مراحل ساخت استخر کف و بدنه آنها توسط سیمان نرمه یا سیمان لیسه ای اجرا شده باشد. در این روش عایق کاری استخر و یا همان آب بندی استخر و جکوزی و همچنین آب بندی سونا، می‌توان از رزین آکریلیک جهت عایق بندی بدنه و کف استخر استفاده نمود . بیشتر استخرها و سازه هایی که در آنها آب جریان دارد از نوعی بتون ساخته شده اند به همین دلیل برای عایق کاری استخر بهتر است از رنگ عایق استخر یا عایق رطوبتی استخر خاصی استفاده کنیم که از نظر شیمیایی شبیه به بتون باشد. زمان بندی انجام عملیات عایق کاری استخر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. جهت جلوگیری از خراب شدن مواد عایق بندی استخر در استخرهایی که به تازگی ساخته شده اند باید لایه زیرین حداقل برای حدود 4 هفته یا یک ماه بماند و خشک شود قبل از آن که عایق کاری استخر انجام شود. لایه زیرین باید صاف و بدون ترک، خرابی یا هر نوع نقصی باشد. همچنین باید مراقب بود که هنگام عایق بندی استخر ، خاک، کثیفی یا هر نوع ماده اضافی باشد. معمولاً تمیز کردن این ها با هوا فشار قوی انجام می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی انواع استخر آب بندی انواع استخر, مواد عایق بندی انواع استخر

امروزه عایق بندی استخر ها و سازه های دیگری که آب در آنها جریان دارد با مواد مختلفی انجام میگیرد. ایزوگام استخر از قبل از 50 سال پیش استفاده میشده است و میتوان آن را روشی سنتی خواند. استفاده از ایزوگام استخر برای عایق بندی استخر بهترین روش نیست چرا که چسبندگی پایینی به مواد تشکیل دهنده کف و کناره های استخر دارد.