اجرای بهترین ماستیک‎ های پلی یورتان به صورت تک جزئی در سطوح : قوی ترین و پرکابرد ترین نوع ماستیک‎ ها پلی یورتان می‎ باشد. ماستیک‎ های پلی یورتان به صورت تک جزئی بر پایه رزین پلی یورتان طراحی شده اند و به عنوان نسل جدید الاستومرهای ترموست پرکننده درزهای انبساطی می‎ باشند. این نوع ماستیک با مقاومت بالا در برابر نور خورشید و با دوام عالی، سریع خشک می‎ شوند و با توجه به ضد جلبک و خزه بودن برای پر نمودن هر نوع درز انبساطی بسیار مناسب هستند. نوع دیگری از ماستیک ها (پر کننده‎های درز)، ماستیک های پایه قیری بوده که در دو نوع گرم اجرا و سرد اجرا عرضه می‎ گردند .تفاوت ماستیک ‎های قیری گرم اجرا و سرد اجرا در نحوه عملکرد و اجرای این مواد می ‎باشد، درجه حرارت و عمودی یا افقی بودن درز مورد نظر از مواردی هستند که در هنگام انتخاب این نوع ماستیک ‎ها باید به آن‎ها توجه شود.

اجرای بهترین ماستیک‎ های پلی یورتان به صورت تک جزئی در سطوح

نکته حائز اهمیت در ماستیک‎های قیری گرم اجرا دمای حرارت می‎ باشد که در صورت بیش از حد بالا بردن دما، ماستیک دچار پدیده سوخته شدن می‎ شود. به همین منظور در اجرا آنها می ‎بایست از ابزار آلات ویژه استفاده نمود. در هنگام اجرا سطح زیر کار اجرای ماستیک ‎ها باید عاری از هرگونه آلودگی باشد. و در هنگام بهره برداری از این محصول باید کیورینگ این ماده کاملا به اتمام رسیده باشد. این چسب خواص و کاربرد های منحصر به فردی دارد. کاربرد اصلی چسب ماستیک چسباندن قطعات شیشه ای به هم می باشد که در تولید شیشه های دوجداره نیز استفاده فراوانی دارد ،ولی چسبندگی خوبی به کاشی، سرامیک، PVC، آلومینیوم، مسو استیل نیز دارد.چسب ماستیک سفید انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب ماستیک پلی یورتان چسب ماستیک پلی یورتان, عایق بندی توسط چسب ماستیک

مقاومت در برابر فشار و دما های بالا دارد. می توان قابلیت چسبندگی و درز گیری عالی این چسب پلی یورتان اشاره نمود. در برابر اشعه uv نیز مقاوم می باشند و خاصیت خود را از دست نمی دهند. در بسته بندی های مختلفی به فروش می رسد که رایج ترین آن ها، بسته های استوانه ای شکل می باشد . در رنگ های مختلفی از جمله سفید، مشکی و بیرنگ و قرمز موجود می باشد. مناسب برای آب بندی و در برابر رشد قارچ و کپک محافظت می کند. این محصول دارای چسبندگی عالی به بسیاری از مصالح ساختمانی چون: کاشی و سرامیک، سطوح روکش دار،چوب و بسیاری از پلاستیک ها می باشد.